Skravletråd JULI ❤

God morgen[emoji1]
Bra her, hvordan går det med dere?
Det er bra. Her går det supert [emoji7] så forelska i lille, og jeg får jo faktisk sove bedre nå enn jeg fikk til i slutten av graviditeten. [emoji14]
 
Argh.... Burde sove
lys våken
Våknet ca 3,30, av lillemor. Ammet og hub sovnet men jeg ble liggende våken. Ammet litt igjen litt før fire. Storebror hadde hatt uhell i senga og jeg hjalp ham å skifte på senga klokka fire. Lillemor våken når jeg kom tilbake. Hun sover. Jeg lys våken.

Burde legge fra meg mobilen selvsagt. Men ble liggende
Sjekke info fra posten om bestilt oppbevaring, for det stemmer ikke helt det som lå i postkassa vår. Det mangler et par Donaldblader i alle fall. I løpet av to uker kom to pakker fra wish og to fra ebay, et brev fra legen og valgkort? Egentlig forventet jeg et par tre pakker til men de kan være på vei enda bare noen jeg trodde skulle ha kommet. Og altså Donald. Og pondus.
Ja vi mangler også den pakka fra postoppbevaring... Donald her og..
Og vanligvis pleier det å være noen brev..

Får sjekke opp vi og
 
Klem.

Mellomste sin siste dag i bhg ble bare dum.

Først greia med spinneren når hun kommer og så brukte jeg tiden ved henting på å oppdatere ped leder som aldri så noe på at mobbingen av min sønn. Utført av en annen på samme avdeling. Pågikk i alle fall til midten av tredje klasse....

Vel ute av døra, bevisst ikke ute av porten, ga jeg henne spinneren og sa at "nå har du sluttet".

Alt ble bare dumt. Det vemodige forsvant i frustrasjon
Så utrolig kjedelig :(
 
Ja vi mangler også den pakka fra postoppbevaring... Donald her og..
Og vanligvis pleier det å være noen brev..

Får sjekke opp vi og
Kommer det ikke på mandag får jeg høre med posten
Skjer jo ikke noe i helga uansett.
 
Så utrolig kjedelig :(
Ja. Men nå er vi ferdig med den bhg og begynner med blanke ark i en ny på tirsdag.

Har kjøpt henne dress, støver, regnvotter og sekk. Har fleece og annet tøy. Må bare vaske massivt med bodyer bla nå etter ferien. Matboks har vi, tror vi har en vannflaske til henne også.

Og mellomste, hun et superklar for å begynne på sfo på tirsdag og skole etterhvert. Har sekk og penal og matboks og flaske og masse læreiver og mer eller mindre lært seg å lese i sommer. Når ille jeg lærte henne det fikk hun broren til å hjelpe seg.

Tror dette kan bli en fin høst jeg. Jeg skal jo på jobb igjen også. Delvis samme kundeteam som før men også få en annen kunde som bare jeg fører regnskapet for. Det ytret jeg ønske om på medarbeidersamtale for... Tre år siden kanskje? Da hadde jeg vært der et par år som medhjelper på et regnskap, men fikk i stedet vite at planen fra jeg ble ansatt var ar jeg skulle overta den kunden så jeg leser det regnskapet med på et tidspunkt fire stykker som førte det, inkl meg og hun som var oppdragsansvarlig men ikke involvert i driften. Men det ble hun etterhvert som man ikke fant en som gikk inn i min tidligere rolle.

Det blir spennende med et regnskap som er mindre som jeg skal ha alene (ikke lønn) og å balansere det mot det andre. Jeg er i motsetning til de andre ikke vant til å ha mer enn en kunde nemlig.

Privat skal det også litt omveltninger til. Mer rutiner må på plass for ar hverdagen med to på jobb, to på skole, ei i bhg. Lekser og fritidsaktiviteter skal gå opp. Jeg har tenkt å bake og ordne litt fristende matpakker innimellom, fra å ha en matpakke skal vi ha fire. Tre unger og min. Litt grove pizzaboller med ulikt fyll, kanskje prøve matmuffins og miniomelett i muffinsbrett. Finne en balanse mellom hva vi får til av tid og hva som kan kjøpes. Finne ut hva lillemor må ha med. Frokost vet jeg. Lunsj betaler vi matpakker for. Frukt er jeg usikker på. Finner ut neste uke. De store kan jeg evt betale for skolefrukt. Skolemelk er blitt til skolelyst og de kan bestille havregrøt og joghurt og melk på ulike dager så vi skal sette opp et system.

Jo, egentlig tenker jeg august er fint. Jeg elsker "å komme igang".

Ja også må en viss omlegging o kostholdet til, særlig for mannen men det omfatter jo oss alle. Han har fått enda høyere kolesterol, hvilket ikke er så heldig sammen med det allerde høye blodtrykket...
 
Last edited:
Bahh... Å vaske klær etter ferien tar liksom litt lang tid når jeg først må ha gjennom et par maskiner med sengetøy etter nattens uhell
Etter at vi har vært og handlet et og hitt og litt som trengs.
 
Langvarig ammeøkt, eller bare.. Føler du har ammet nok..?
Jeg ammet for litt over en time siden, og ser nå på serier mens samboer og baby ligger på rommet. Skal komme etter, etter denne episoden :D
Jeg koser meg sååå med baby i hus igjen [emoji7][emoji7] Merker jeg savner henne allerede nå, så gledes litt til episoden er over [emoji23]
Et bara lei av ammingen . Kænner det er nok.
 
Back
Topp