Skravletråd JULI ❤

God kveld . Jo går det bra men eg ligger her og ammar. Er ganske lei av ammingen nå . Du da Va gjør du på.
Langvarig ammeøkt, eller bare.. Føler du har ammet nok..?
Jeg ammet for litt over en time siden, og ser nå på serier mens samboer og baby ligger på rommet. Skal komme etter, etter denne episoden :D
Jeg koser meg sååå med baby i hus igjen [emoji7][emoji7] Merker jeg savner henne allerede nå, så gledes litt til episoden er over [emoji23]
 
Sitter og er egentlig skikkelig lei meg i kveld.
Hentet Liv for siste gang i barnehagen i dag, og jeg takler det simpelthen ikke.
Syns hun er så alt for liten.
Når jeg hentet eldste for siste gang var jeg stolt over at han var blitt så stor, denne gang er følelsene helt motsatte.

Hadde store problemer med å holde tårene tilbake, og har bare vært trist etter det.
 
Argh.... Burde sove
lys våken
Våknet ca 3,30, av lillemor. Ammet og hub sovnet men jeg ble liggende våken. Ammet litt igjen litt før fire. Storebror hadde hatt uhell i senga og jeg hjalp ham å skifte på senga klokka fire. Lillemor våken når jeg kom tilbake. Hun sover. Jeg lys våken.

Burde legge fra meg mobilen selvsagt. Men ble liggende
Sjekke info fra posten om bestilt oppbevaring, for det stemmer ikke helt det som lå i postkassa vår. Det mangler et par Donaldblader i alle fall. I løpet av to uker kom to pakker fra wish og to fra ebay, et brev fra legen og valgkort? Egentlig forventet jeg et par tre pakker til men de kan være på vei enda bare noen jeg trodde skulle ha kommet. Og altså Donald. Og pondus.
 
Sitter og er egentlig skikkelig lei meg i kveld.
Hentet Liv for siste gang i barnehagen i dag, og jeg takler det simpelthen ikke.
Syns hun er så alt for liten.
Når jeg hentet eldste for siste gang var jeg stolt over at han var blitt så stor, denne gang er følelsene helt motsatte.

Hadde store problemer med å holde tårene tilbake, og har bare vært trist etter det.
Klem til deg
 
Argh.... Burde sove
lys våken
Våknet ca 3,30, av lillemor. Ammet og hub sovnet men jeg ble liggende våken. Ammet litt igjen litt før fire. Storebror hadde hatt uhell i senga og jeg hjalp ham å skifte på senga klokka fire. Lillemor våken når jeg kom tilbake. Hun sover. Jeg lys våken.

Burde legge fra meg mobilen selvsagt. Men ble liggende
Sjekke info fra posten om bestilt oppbevaring, for det stemmer ikke helt det som lå i postkassa vår. Det mangler et par Donaldblader i alle fall. I løpet av to uker kom to pakker fra wish og to fra ebay, et brev fra legen og valgkort? Egentlig forventet jeg et par tre pakker til men de kan være på vei enda bare noen jeg trodde skulle ha kommet. Og altså Donald. Og pondus.
Å takk for påminnelsen, vi må bestille oppbevaring av post
 
Sitter og er egentlig skikkelig lei meg i kveld.
Hentet Liv for siste gang i barnehagen i dag, og jeg takler det simpelthen ikke.
Syns hun er så alt for liten.
Når jeg hentet eldste for siste gang var jeg stolt over at han var blitt så stor, denne gang er følelsene helt motsatte.

Hadde store problemer med å holde tårene tilbake, og har bare vært trist etter det.

Sender deg en klem[emoji173]️
Det er ganske tøft!
 
Argh.... Burde sove
lys våken
Våknet ca 3,30, av lillemor. Ammet og hub sovnet men jeg ble liggende våken. Ammet litt igjen litt før fire. Storebror hadde hatt uhell i senga og jeg hjalp ham å skifte på senga klokka fire. Lillemor våken når jeg kom tilbake. Hun sover. Jeg lys våken.

Burde legge fra meg mobilen selvsagt. Men ble liggende
Sjekke info fra posten om bestilt oppbevaring, for det stemmer ikke helt det som lå i postkassa vår. Det mangler et par Donaldblader i alle fall. I løpet av to uker kom to pakker fra wish og to fra ebay, et brev fra legen og valgkort? Egentlig forventet jeg et par tre pakker til men de kan være på vei enda bare noen jeg trodde skulle ha kommet. Og altså Donald. Og pondus.

Kjedelig å ikke få sove igjen[emoji20]
Håper pakkene dukker opp snart!
 
Sitter og er egentlig skikkelig lei meg i kveld.
Hentet Liv for siste gang i barnehagen i dag, og jeg takler det simpelthen ikke.
Syns hun er så alt for liten.
Når jeg hentet eldste for siste gang var jeg stolt over at han var blitt så stor, denne gang er følelsene helt motsatte.

Hadde store problemer med å holde tårene tilbake, og har bare vært trist etter det.
Klem.

Mellomste sin siste dag i bhg ble bare dum.

Først greia med spinneren når hun kommer og så brukte jeg tiden ved henting på å oppdatere ped leder som aldri så noe på at mobbingen av min sønn. Utført av en annen på samme avdeling. Pågikk i alle fall til midten av tredje klasse....

Vel ute av døra, bevisst ikke ute av porten, ga jeg henne spinneren og sa at "nå har du sluttet".

Alt ble bare dumt. Det vemodige forsvant i frustrasjon
 
God morgen. Fin bursdag i går og fikk masse fint, men utpå kvelden en episode vi helst skulle vært foruten. Frøkna hadde anfall og besvimte :(
 
God morgen. Fin bursdag i går og fikk masse fint, men utpå kvelden en episode vi helst skulle vært foruten. Frøkna hadde anfall og besvimte :(
Usj da, hørtes ikke bra ut

Legevakt?
 
Back
Topp