Skravletråd JULI ❤

Hehe, godt å få gjort unna litt tissing[emoji1]
Viktig det.

Nå kommer vi da i alle fall stadig nærmere. 102 km sier GPS vi har igjen men sparer vel litt på den broa som ikke er tegnet inn som nærmer seg.
 
IMG_1154.PNG Veldigt varm her hos oss :p:p:smiley-bounce022:smiley-bounce022
Varfør e det så her tro?? Noen som vet hur eg får fixa det på iPhone ? Det er appen været .
 
Snart i mål da[emoji1]
Ja. Snart. Litt tissepause og is men nå satser vi på siste etappe. 38 km igjen, hjemme sånn rundt 19. Startet ca 1115 så min tanke om at det tar ca 8 timer inkl mat og tissepauser er rett den.

Nå skal vi bortom butikken og fylle opp med litt mat og drikke for det har vi jo ikke så mye av i huset. Så litt senere blir det jo da.
 
Ja. Snart. Litt tissepause og is men nå satser vi på siste etappe. 38 km igjen, hjemme sånn rundt 19. Startet ca 1115 så min tanke om at det tar ca 8 timer inkl mat og tissepauser er rett den.

Nå skal vi bortom butikken og fylle opp med litt mat og drikke for det har vi jo ikke så mye av i huset. Så litt senere blir det jo da.

Da sier jeg velkommen hjem[emoji1] håper siste etappe gikk fint også!
 
Da sier jeg velkommen hjem[emoji1] håper siste etappe gikk fint også!
Det gjorde den og ungene har funnet naboens feriegjester og ribber ripsbuskene mine. (ingen fare. Der er mellom 8 og 10 (vokst litt sammen) så det er nok til alle.)

Lillemor sa for første gang "bæ bæ lille lam" her hun ligger i senga med meg. Bæ bæ har hun sunget mange ganger men ikke kommet lenger. (de har hun dog rett melodi på også når hun slår til)

Det er godt å ha kommet hjem.
 
Det gjorde den og ungene har funnet naboens feriegjester og ribber ripsbuskene mine. (ingen fare. Der er mellom 8 og 10 (vokst litt sammen) så det er nok til alle.)

Lillemor sa for første gang "bæ bæ lille lam" her hun ligger i senga med meg. Bæ bæ har hun sunget mange ganger men ikke kommet lenger. (de har hun dog rett melodi på også når hun slår til)

Det er godt å ha kommet hjem.

Ååh....sommer og rips[emoji1]
Så herlig med lillemor som synger[emoji173]️
 
Ååh....sommer og rips[emoji1]
Så herlig med lillemor som synger[emoji173]️
Sommer med rips er fint.

Lillemor synger mye hun
Bare at vi forstår ikke et kløyva ord av det meste.

Hun nynner en del na-na-na fra "vestlandet", den mgp junior sangen. Og altså bæ bæ. Men stop.

I dag sa hun altså alle fire ordene for første gang med en herlig klang på "lille". Nydelig lille jenta mi
Klart jeg synger den for henne
Det er den hun vil jeg skal synge ved leggetid.
 
Sommer med rips er fint.

Lillemor synger mye hun
Bare at vi forstår ikke et kløyva ord av det meste.

Hun nynner en del na-na-na fra "vestlandet", den mgp junior sangen. Og altså bæ bæ. Men stop.

I dag sa hun altså alle fire ordene for første gang med en herlig klang på "lille". Nydelig lille jenta mi
Klart jeg synger den for henne
Det er den hun vil jeg skal synge ved leggetid.

Utrolig herlig[emoji7]
 
God kveld, jenter! [emoji4]
Hvordan går det?
 
Back
Topp