God morgen KenguGod morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen KenguGod morgen
God morgen [emoji4] Lige så!God morgen alle sammen[emoji4]
Ønsker dere en fin lørdag!
Sovet Godt?Good morgen dj
Godt når det er sånnDet går bra [emoji4] Vi er begge veldig enige om at lillemor kommer først, heldigvis [emoji171] Han vil på eget initiativ være 50% pappa også, og vi prater faktisk enda så godt sammen at jeg ser lyst på dette. Føler ikke noe vondt mot han. Det er mer stress med alt det praktiske. Tusen takk Musemor [emoji4] Blir mer forumtid da [emoji14]
Sovet Godt?
Æsj da så kjedeligOverhodet ikke. Var for utslitt og vondt til å sove særlig. Og ørene plager.
Enn du?
Planer for dagen?God morgen Kengu
Jeg la meg tidligere enn jeg har gjort i det siste, og hva skjer? Jo, lillejenta holder det gående i 2 timer! Nå må jeg roe hodet litt før jeg prøver å få meg noe søvn selv. Begynte å tenke på Nav, så nå har jeg skrevet ut et par dokumenter jeg trenger, og så skal jeg google litt babymat. Kanskje.
Her er det tre unger som skal ha frokost. Og matboks. Ungene må ha matboks til skole og evt sfo. Yngste bare til frokost men hun spiser ikke så mye hjemme og vil ha matboks som de andre så hun spiser i bhg også.Klart, dere er tre barn. Tar litt lengre tid
Jeg trenger ikke lage matboks heller. Heldigvis. Bhg er fullkost så sparer tid der.
Noen som er syke?Da virker det som om Linus er ved å sovne og medisinene er ved å virke så da går jeg på badet og så legger meg.
Krysser fingrene for en rolig natt
Gratulerer.Oj har visst vært sammen med mannen i 18 år , glemte den dagen gitt
Gift i 12 år i marsGratulerer.
Skal vi se. Eldste blir ti, gift i 11 til sommeren, så sammen i 17 da til sommeren her.
Takk[emoji4]Takk det samme
Takk[emoji4] Her står det bursdag på planen i dag[emoji322] så dagen blir nok bra.God morgen [emoji4] Lige så!
Gratulerer med det[emoji171]Oj har visst vært sammen med mannen i 18 år , glemte den dagen gitt
Gratulerer med dagen[emoji1][emoji322]Så var man plutselig 32 år... gammal![]()
Æsj da så kjedelig
Sånn passe