Skravletråd Januar

Det går bra [emoji4] Vi er begge veldig enige om at lillemor kommer først, heldigvis [emoji171] Han vil på eget initiativ være 50% pappa også, og vi prater faktisk enda så godt sammen at jeg ser lyst på dette. Føler ikke noe vondt mot han. Det er mer stress med alt det praktiske. Tusen takk Musemor [emoji4] Blir mer forumtid da [emoji14]
Godt når det er sånn

Jeg la meg tidligere enn jeg har gjort i det siste, og hva skjer? Jo, lillejenta holder det gående i 2 timer! Nå må jeg roe hodet litt før jeg prøver å få meg noe søvn selv. Begynte å tenke på Nav, så nå har jeg skrevet ut et par dokumenter jeg trenger, og så skal jeg google litt babymat. Kanskje.

Åh, det er så typisk og litt slitsomt :( Håper du har fått sove litt. Og at ikke Nav har bekymret deg for mye.

Klart, dere er tre barn. Tar litt lengre tid :p
Jeg trenger ikke lage matboks heller. Heldigvis. Bhg er fullkost så sparer tid der.
Her er det tre unger som skal ha frokost. Og matboks. Ungene må ha matboks til skole og evt sfo. Yngste bare til frokost men hun spiser ikke så mye hjemme og vil ha matboks som de andre så hun spiser i bhg også.

Alle skal vaskes og kles på. Vel. Fire av fem gjør det selv. Yngste tar jeg og deretter meg selv. Hunden må fores og luftes, det gjør mannen

Og ingen av oss er raske til noe som helst på morgenen ;-)

Oj har visst vært sammen med mannen i 18 år , glemte den dagen gitt
Gratulerer.

Skal vi se. Eldste blir ti, gift i 11 til sommeren, så sammen i 17 da til sommeren her.

Så var man plutselig 32 år... gammal :p

Æsj da så kjedelig

Sånn passe

Bra du ikke har hatt en for ille natt du da :)
Nei, den luftveisinfeksjonen vil heller ikke gi seg så lå å pusta tungt og var tett. Astmasprayen hjalp litt men når jeg ligger blir det tungt uansett.

Back
Topp