Stoooor klem til kB iallefallSpent på hva de svarer nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stoooor klem til kB iallefallSpent på hva de svarer nå
Gråt i dagHuffhvordan tar kB det? Lei seg? Sint ? Redd?
![]()
Takk ❤❤Stoooor klem til kB iallefall![]()
TakkStakkarhåper det ordner seg!
![]()
Snart pizzaer her. Lager minipizzer av pitabrød![]()
Hehe, artig at de leker sammen[emoji7][emoji28]
Er jeg veldig slem dersom jeg spør han om hva han vil spise til kvelden og han svarer "la oss (med oss mener han meg) gjøre det enkelt å ha biff med bearnaise, gratinerte poteter og asparges", og jeg velger å faktisk ta han bokstavelig og kjøper ferdig gratinerte poteter på posen som bare varmes i ovnen med ost oppå?
Mhm.. Nettopp starta i jobben som skulle bli min karriere. Så ble jeg sykemeldt og nå dette. Bare glad mannen har mulighet og lov til å ta over min permisjon så jeg har han hjemme.
Blir det ditt siste år med det? Er vel maks fire år. Ufør etter det?
Skjønner jo rådløsheten, men det må jobbes med. Uten tvil.Å joda men jeg tror de er tja rådville.
Det er en bande som har holdt på lenge, mot flere, klassen de går i har et forferdelig miljø, masse ekstra møter osv
Ok, sånn ja.Er vernepleier og jobber i et bofellessskap for psykisk utviklingshemmede
Det må det helt klart å det gjøres ogsåSkjønner jo rådløsheten, men det må jobbes med. Uten tvil.
De to eldste. Yngste er for litaOkei her ble det grøthvem av de på svømmekurs?
Vel, han har sett posen og ikke protestert endaDet funker det og!
MhmOk, sånn ja.
Våre kunder er bedrifter og organisasjoner
ja men lurte om begge eldste gikk. Hva Betaler dere?De to eldste. Yngste er for lita
Det forstår jeg virkelig. Skulle jo bare mangleTakk
Er så Nei, kunne ønske han fikk et eneste år uten mobbing!
Vel, han har sett posen og ikke protestert enda
Det er regnet ut fra 135 pr gang eller noe sånn. 18 ganger dette kurset her. Ingen søskenmoderasjonMhm
ja men lurte om begge eldste gikk. Hva Betaler dere?![]()
Takk ❤❤Huff, ikkr godt når barna har det sånn
Klem til deg.