Hun pleier heldigvis ikke plages med det , men drukket litt lite siste dagene . Broren derimot har det verre, men i grunn kommet seg veldigUff. Ille når de er så plaga. Lillejenta mi plages og med det. Må bruke lactualose for å få magen til å virke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun pleier heldigvis ikke plages med det , men drukket litt lite siste dagene . Broren derimot har det verre, men i grunn kommet seg veldigUff. Ille når de er så plaga. Lillejenta mi plages og med det. Må bruke lactualose for å få magen til å virke
mobbegreier igjenHva skjer?
Jo takkFor et nydelig rom hun har [emoji173]️
3 gutter som er verst og mobber kB?Jo
Så drittlei de tre guttene det gjelder...
Jeg er regnskapsfører og jobber altså i et regnskapsbyrå. Det er ikke egentlig så avansert det regnskapet jeg holdt på med i dag, det et større og mer omfattende det andre jeg har, men det har jeg ikke alene heldigvisTar noe regnskap selv på jobbmen dog ikke så avansert som deg vil jeg tro
![]()
Jeg blir så sint!mobbegreier igjen
Mhm stemmer. Jeg tar regnskap for brukerneJeg er regnskapsfører og jobber altså i et regnskapsbyrå. Det er ikke egentlig så avansert det regnskapet jeg holdt på med i dag, det et større og mer omfattende det andre jeg har, men det har jeg ikke alene heldigvis
Ja er de som har gått igjen3 gutter som er verst og mobber kB?hva gjør/sier de?
mobbing er så grusomt !
Hun spiser joghurt til kveldsmat.Skjønner det er godt . Helgeplaner? Hva fikk hun til kvelds ?
Tar ikke skolen fatt i det når det er så alvorlig???Ja er de som har gått igjen
I dag holdt de han fast og hadde slått han med en bag
Samme herJeg blir så sint!
Spørs hva slags brukere du har daMhm stemmer. Jeg tar regnskap for brukerne![]()
Og det bør de igjen!Samme her
Så skolen har fått ny mail
Skjer jo på skolebussen men skolen har ansvar der også
Sist gang måtte foreldrene på møte på skolen med rektor og lærer
Å joda men jeg tror de er tja rådville.Tar ikke skolen fatt i det når det er så alvorlig???
Spent på hva de svarer nåOg det bør de igjen!
Er vernepleier og jobber i et bofellessskap for psykisk utviklingshemmedeSpørs hva slags brukere du har da
Okei her ble det grøtHun spiser joghurt til kveldsmat.
Også ammes hun på soverommet. Også koser vi til hun sover
I helga er det.... Svømmekurs lørdag og søndag i alle fall. Lenge siden vi har sett mine foreldre og trolig behov for å handle.
HuffJa er de som har gått igjen
I dag holdt de han fast og hadde slått han med en bag