Skravletråd Januar

For en PANGstart på 2018 [emoji23] På mandag fikk jeg beskjed om varig skade på synsnerven som følge av trykket i hjernen, ergo jeg har synstap som aldri vil gå over og er et lite skritt nærmere å risikere å bli blind. Og nå flytter jaggu samboer ut også. Dette som liksom skulle bli mitt år. Jaja.

Ellers jenter, åssen går det?
Sender deg en stor klem[emoji173][emoji173]
Dette var vondt å lese.

Da var 2/3 av terrassen måkt
7bf9651b76261149cc2fe0156e186268.jpg
Herlig[emoji1]

Sender deg en stor klem[emoji173][emoji173]
Dette var vondt å lese.
Klem tas imot med stor glede [emoji171] Ja, det er vondt. Men nå kan jeg fokusere på meg selv og lille, og det går over heldigvis. Det hjelper at det ikke er et stygt brudd.

Det skjønner jeg. Du har nok å bruke energien din på, men støtte fra ham hadde jo vært godt da.

Men når han ikke vil.

Klem. Skulle bodd nærmere
Ja det har jeg, og jeg akter å bruke energien min på meg selv og det å ha det fint med lillemor. Heldigvis er det et rolig brudd, og han er en veldig snill og rolig kar noe som gjør det lettere. Vi klarer å snakke sammen, det er ingen krangel, det er bare over rett og slett.

[emoji171]

Det er kjedelig når en ikke sier fra før det er "tenkt ferdig". Si fra tidlig og bruke familievernkontoret eller sånn og forsøke. Ikke bare jobbe seg gjennom det selv og si fra og gå. Kjipt for den som ikke visste. Og må ta sorgen, følelsene og det praktiske på en gang
Ja det er nettopp det. Og det er det eneste jeg er litt bitter for. Ellers går det rolig for seg, og han ønsker å være 50% pappa noe jeg synes er flott.

Å nei, så vondt å høre![emoji20]
Sender deg en varm klem[emoji173]️ håper du har noen rundt deg som kan ta vare på deg!
Tusen takk [emoji171] Jeg er heldig med en fantastisk familie og gode venner. Også svigermor og hans familie. Jeg tror dette går bra med litt tid. Jeg tror til og med han er min eneste eks, som jeg kan omgås med uten at det blir vanskelig. Med tiden selvsagt.

Klem tas imot med stor glede [emoji171] Ja, det er vondt. Men nå kan jeg fokusere på meg selv og lille, og det går over heldigvis. Det hjelper at det ikke er et stygt brudd.
[emoji171]
Man må jo gjøre det beste ut av det, både for sin egen del og lillemor. Håper du har noen rundt deg som støtter deg og er der for deg[emoji4] Viktig å få bearbeidet det også.

Ja det er nettopp det. Og det er det eneste jeg er litt bitter for. Ellers går det rolig for seg, og han ønsker å være 50% pappa noe jeg synes er flott.
Det er fint at han vil

Det har jeg og mannen snakket om. Jeg synes slikt er lurt å ta opp i fredstid. Vi har ikke planer om å gå fra hverandre men en delt oppfatning av at om det noen gang skjer er vi begge foreldre og utgangspunktet skal være en 50/50 tanke

Skikkelig også da [emoji23] Jeg kan bli helt blind, men sannsynligheten er liten fordi de følger veldig tett opp og gjør tiltak så fort det er nødvendig. Men er man uheldig, så kan man risikere å bli blind fordi synsnerven blir ødelagt av presset fra hodet.

Ehm, jeg visste at vi hadde våre utfordringer, men at han skulle flytte kom overraskende [emoji28]
Huff så utrolig vondt det må være,både fysiske prøvelser og det psykiske med samboeren. Har dere vært sammen lenge ?
Veldig godt og sikkert betryggende at du følges godt opp da i det minste ? :happy:

Ja det kan du si [emoji28] Blir helt svett jeg. Og er så sliten, så jeg klarer egentlig ikke bry meg for voldsomt heller. Det er jo sårt og kjipt, men han har ventet for lenge med å ta tak i alvoret i det og sitter nå igjen uten følelser klar for å gå... Skulle ønske jeg fikk ta del i den prosessen før det var for sent, men sånn er nå ståheia. Mest bekymret for det praktiske akkurat nå.

Siri ifra om du trenger noe <3

Lillemor går rundt på stua med Lillejenta. Hun plukker henne opp og legger henne ned på sofaen. Plukket henne opp, går en runde på stua, og legger henne ned på sofaen. Lillejenta har ingen valg enn å bli med på leken

Dere har vel ventet på det en stund om jeg husket rett?

Men vondt er det. Ta vare på hverandre.

Vi har vært kjent med kreften siden i høst ja[emoji4]
Men han ble ikke dårlig før i romjula og lagt inn på sykehuset. Og fra da til nå (14dager) gikk det utrolig fort[emoji20]
Mannen er knust..

Back
Topp