Skravletråd Januar

For en PANGstart på 2018 [emoji23] På mandag fikk jeg beskjed om varig skade på synsnerven som følge av trykket i hjernen, ergo jeg har synstap som aldri vil gå over og er et lite skritt nærmere å risikere å bli blind. Og nå flytter jaggu samboer ut også. Dette som liksom skulle bli mitt år. Jaja.

Ellers jenter, åssen går det?
Nei men uff da
Masse klemmer til deg søta

Da var 2/3 av terrassen måkt
7bf9651b76261149cc2fe0156e186268.jpg
Så fornøyd

Ja det kan du si [emoji28] Blir helt svett jeg. Og er så sliten, så jeg klarer egentlig ikke bry meg for voldsomt heller. Det er jo sårt og kjipt, men han har ventet for lenge med å ta tak i alvoret i det og sitter nå igjen uten følelser klar for å gå... Skulle ønske jeg fikk ta del i den prosessen før det var for sent, men sånn er nå ståheia. Mest bekymret for det praktiske akkurat nå.
Æsj så kjipt

Skikkelig også da [emoji23] Jeg kan bli helt blind, men sannsynligheten er liten fordi de følger veldig tett opp og gjør tiltak så fort det er nødvendig. Men er man uheldig, så kan man risikere å bli blind fordi synsnerven blir ødelagt av presset fra hodet.

Ehm, jeg visste at vi hadde våre utfordringer, men at han skulle flytte kom overraskende [emoji28]

Det er kjedelig når en ikke sier fra før det er "tenkt ferdig". Si fra tidlig og bruke familievernkontoret eller sånn og forsøke. Ikke bare jobbe seg gjennom det selv og si fra og gå. Kjipt for den som ikke visste. Og må ta sorgen, følelsene og det praktiske på en gang

For en PANGstart på 2018 [emoji23] På mandag fikk jeg beskjed om varig skade på synsnerven som følge av trykket i hjernen, ergo jeg har synstap som aldri vil gå over og er et lite skritt nærmere å risikere å bli blind. Og nå flytter jaggu samboer ut også. Dette som liksom skulle bli mitt år. Jaja.

Ellers jenter, åssen går det?

Å nei, så vondt å høre![emoji20]
Sender deg en varm klem[emoji173]️ håper du har noen rundt deg som kan ta vare på deg!

Krysser alt[emoji1]
Prøver man ikke vinner man ihvertfall ikke!
Det er helt sant.

2 vinnere hver uke uke 1-6
Vant ikke uke 1, men fem uker igjen ti sjangser.

Samt de tre på topp 18.02
Men det er sånn ca 2000 poeng som skiller oss der. 2000 stemmer eller 400 som deler det på fb.

Den differansen stiger nok fra dag til dag, men vi hadde ca 55 poeng i går når jeg oppdaget det (så noen har registret oss og ikke delt det med korpset/styret. Kreativt....) og nå har vi 76 så det går rett vei :-)

Hvert poeng et et lodd i lotteriet. Og det et lotteriet vi må satse på, topp 3 krevet en større og mer aktiv gruppe

Krysser alt[emoji1]
Prøver man ikke vinner man ihvertfall ikke!
Det er helt sant.

2 vinnere hver uke uke 1-6
Vant ikke uke 1, men fem uker igjen ti sjangser.

Samt de tre på topp 18.02
Men det er sånn ca 2000 poeng som skiller oss der. 2000 stemmer eller 400 som deler det på fb.

Den differansen stiger nok fra dag til dag, men vi hadde ca 55 poeng i går når jeg oppdaget det (så noen har registret oss og ikke delt det med korpset/styret. Kreativt....) og nå har vi 76 så det går rett vei :-) 216 plass, men det er mange med like mange poeng så en stemme så rykker noen opp mange plasser og noen ned en plass.

Hvert poeng et et lodd i lotteriet. Og det et lotteriet vi må satse på, topp 3 krevet en større og mer aktiv gruppe

Ikke meningen med dobbel post

Back
Topp