Skravletråd Januar

Baby og småbsrn fra kr 1350,-
  • 8 ukers kurs. 1 gang pr. uke à 30 minutter *inkl. babytruse, kursavgift for barnet og inngang for to foresatte.

Svømmekurs for barn - mandager eller onsdager
Kr 1350,-kr 1150,- for medlemmer. Inkl. inngang, kurs og svømmemerke
  • 8 ukers kurs. 1 gang pr. uke à 30 minutter

Mannen er 1,90 og jeg 1,68, så vi er ikke lave.
De to eldste er også høye for alderen, spesielt frøkna som akkurat ble 6 og er 1,26 høy.
Eldste var ganske liten frem til han var en 4-5 år, men ikke så liten...

Har ikke snakket med HS, men vurderer å ta en tur

Sjekka bare kjapt etter who sin vekstkurve nhi anbefalte. Han er jo under «gjennomsnittet», men ikke under noen av kurvene sånn sett. Noen må jo være under, andre over :) men er du bekymret kan jo en tur til hs være kjekt :)
c37906972b31f3ef0d33a7426cc967c0.png

Aah. Greit å ha muligheten å jobbe redusert når eller om man ønsker :)
Mhm kunne godt sagt opp 20% av de. Kommer aldri til å jobbe 100% , men kan jo bare være sånn inntil jeg evt må si opp noe

Mhm kunne godt sagt opp 20% av de. Kommer aldri til å jobbe 100% , men kan jo bare være sånn inntil jeg evt må si opp noe

Kunne godt tenkt meg og å jobba redusert den dagen jeg kommer tilbake i arbeidslivet, men i min stilling går ikke det

Nå må jeg innrømme jeg ikke husker hva du jobber med

Finansiell rådgiver i bank. Rakk aldri bli autorisert. Siden jeg jobba bare to mnd før kroppen ble dårlig sv svangerskap og havna i sykemelding. Så den dagen jeg kommer tilbake så blir det heftig løp med mer enn 100% og ekstremt mye reisedager på utdanningsløp

Finansiell rådgiver i bank. Rakk aldri bli autorisert. Siden jeg jobba bare to mnd før kroppen ble dårlig sv svangerskap og havna i sykemelding. Så den dagen jeg kommer tilbake så blir det heftig løp med mer enn 100% og ekstremt mye reisedager på utdanningsløp
Ja stemmer det. Husker nå.

Igang med legging. Yngste ble lagt for en halvtime siden. Men våkna igjen. Eldste holder fest i senga som vanlig [emoji85] Hvordan man skal få henne til å legge seg selv om hun er trøtt skjønner jeg ikke. Uten all tullet.

Yngste har fått feber i tillegg så forklarer surkenheten og lite fornøyd generelt idag.

Ja stemmer det. Husker nå.

Men siden vi skal flytte (uvisst mnd men håper fortest mulig) må jeg revurdere hele finansjobben. Om det er egentlig det jeg vil. Stresser meg det med jobb. Mer enn det bør. Men usikkerheten på når jeg kommer i jobb er stor. Jeg ender jo på AAP nå i april :/

Nye barnerommet er halvveis ferdig! [emoji173]️ Ibo har fått duplokrok, og den har hun allerede testet [emoji173]️ hun likte godt å være med på p sette opp senga til babyen og pakke opp bilsetet [emoji173]️ Setter ikke opp vogndelen helt enda, og den skal Ibo også få være med å sette opp [emoji173]️

Det blåser fælt ute, og mannen har tatt turen ut for å kjøpe pizza.

Den samme mannen satt ved min side da jeg holdt på å overføre strikkeriet mitt til en ny rundpinne. Nesten ferdig, så begynte han å lekeslåss med lillemor, og dunket borti meg slik at jeg mistet pinnene. Ca 2 cm med masker ble pinneløse, og ble i samme slengen strekt ut. En erfaren strikker hadde sikkert fått fikset det ved å øke masker eller noe, men der er ikke jeg. Så jeg må begynne helt på nytt igjen :smiley-angry017
144 masker, og jeg får krampe I hendene av å legge opp masker. Hadde strikket flere cm, så dette var ikke gøy! :(

Å nei, så kjedelig[emoji31] da hadde jeg blitt fortvilet!!

Ja, men har ikke vært ute i dag, det er guffent vær.

Så vi tok med jula som vi ikke kom i gang med i går. Nå gjenstår bare å bære alt ned i kjelleren så er jula borte for denne gang.
Lillemor et forundra. Juletreet ble av?

Hehe, ikke så lett for de små å forstå nei[emoji38]

Nye barnerommet er halvveis ferdig! [emoji173]️ Ibo har fått duplokrok, og den har hun allerede testet [emoji173]️ hun likte godt å være med på p sette opp senga til babyen og pakke opp bilsetet [emoji173]️ Setter ikke opp vogndelen helt enda, og den skal Ibo også få være med å sette opp [emoji173]️

Får vi se bilde av rommet? [emoji16][emoji16][emoji16]
Så koselig for ibo å få være med på alt :D

Back
Topp