Skravletråd Januar

På plass i den varme svømmehallen igjen. Eldstemann glemte svømmebriller og vil ikke låne søstra sine rosa så da får han klare seg uten, så lærer han vel å pakke baggen. Jeg maser på at de skal ha badetøy og håndkle, resten får de klare seg uten om de ikke finner. Bade naken går ikke. Men uten badehette eller briller går. Må de ta på samme truse etterpå fordi de har glemt ny (de liker å ha en ren) så er det ikke mitt problem.

Han klarer seg nok, bare med lukkede øyne tipper jeg. Også husker han dem vel neste uke ;-)

Tipper han husker de neste uke ;)

Ja, det er forskjell på hvor fort de er klare så veldig greit at de flyttes når de er klare. Noen fikk diplom i går, noen får i dag. Altså er dette første helg. Men det tyder på at de var påmeldt for lavt nivå tenker jeg. Mi på pingvin skal gå der en stund til antar jeg. Mens han på selunge jo begynte denne helga så han skal definitivt gå en stund, så skal jeg bare overbevise ham om, dersom han fullfører selunge før påske, at han tar de resterende gangene på sel. Han er motvillig, for det er i det kalde bassenget. Jeg mener de trenger å lære kaldt vann også.
Her er de bare i kaldt basseng etter hval.

Er litt bekymret for størrelsen på Lille U.
Syns han er litt liten :(

Her er de bare i kaldt basseng etter hval.
Såpass. Her er hval og skilpadde i grunne delen av det varme og pingvin og selunge i den dype delen. Og altså var også sel i varmt før jul. Men i kaldt nå da. Var tidligere i kaldt før sommeren men de flyttet stadig om og prøver seg frem. Var en del små som frøys mens de ventet på tur når tidlige kurs var i det kalde.

Oi, det var ikke stort nei. Har HS eller lege kommentert det? Hvor høye er dere foreldre?
Mannen er 1,90 og jeg 1,68, så vi er ikke lave.
De to eldste er også høye for alderen, spesielt frøkna som akkurat ble 6 og er 1,26 høy.
Eldste var ganske liten frem til han var en 4-5 år, men ikke så liten...

Har ikke snakket med HS, men vurderer å ta en tur

Vi betaler 130 eller 135 pr gang. Altså ikke at vi betaler pr gang. Vi betaler pr semester meb peisen er det pr gang om de går alle gangene. Om noen fra venteliste får plass underveis regnes det ut etter den prisen. Deres opplegg ble vel 200 pr gang eller noe sånn? Det var dyrt!!

Ja. Der vi bodde før kosta babysvømming 2400 for 8 ganger. Det er hinsides

Vi betaler 130 eller 135 pr gang. Altså ikke at vi betaler pr gang. Vi betaler pr semester meb peisen er det pr gang om de går alle gangene. Om noen fra venteliste får plass underveis regnes det ut etter den prisen. Deres opplegg ble vel 200 pr gang eller noe sånn? Det var dyrt!!

Nå har de endret prisene så jeg. Måtte sjekke. Men pris per gang er fremdeles 250kr :O betaler for 7 ganger

Back
Topp