Skravletråd Januar

Mannen kjørte for å kjøpe take away. Jeg ammer lille som har vært vanskelig å legge i kveld.. først roa hun seg fint i senga si og var nesten sovna da hu bæsja [emoji58] opp og skifte bleie, full av snørr i nesa så fjerne det.. legge seg igjen. Litt mer tull nå, vært oppe i lyset. Tar kosen og tuller litt, men roer seg. Tygger litt på fingrene og vips brekker hun seg [emoji58] kaster opp tynn gulp over hele seg, kosen, lakenet, dyna.. Jeg bytter på senga hennes, mannen vasker unge og bytter pysj. Og etter dette var det uaktuelt å legge seg stille og rolig igjen iallefall [emoji58] så nå ammer vi. Hun spiser halvveis i søvne og jeg krysser fingra for at hun sover videre når jeg flytter henne over. Og at mannen kjøper pizza som jeg liker. Og at det ekstremværet ikke blir så ekstremt som fryktet. God natt [emoji173]

Håper dere alle har hatt en god natt[emoji2]

God morgen :) altfor tidlig oppe her. Halv seks var vi våkne. Dårlig natt, nen stod ikke på hosten. Den har vært helt borte inatt pga medisinen. Takk og lov!:)

God morgen til deg også[emoji1] Så deilig at hosten har roet seg[emoji2]

God søndag jenter[emoji1]
Fortsatt i senga her mens jeg hører de to gutta diskutere på stua nede...

En lommelykt kan være bra facinerende. Eldste fikk sin egen her til bhg skulle ha refleksdag. Nå går hun rundt å lyser opp overalt og ler [emoji85]

God morgen :) altfor tidlig oppe her. Halv seks var vi våkne. Dårlig natt, nen stod ikke på hosten. Den har vært helt borte inatt pga medisinen. Takk og lov!:)
Godt at hosten er borte, men fint dere fikk dårlig natt likevel

God søndag jenter[emoji1]
Fortsatt i senga her mens jeg hører de to gutta diskutere på stua nede...
Fortsatt i senga vi også.
Mannen hevder han ikke sover, men snorker og svarer bare unntaksvis.

Ungene har fått litt frukt og sikkert julekaker og leker fint oppe i stua. I alle fall ikke vært ned her og klaga mer enn en gang.

De sov dessuten hele gjengen til ca 7+!!!

Back
Topp