Gitt opp å gjøre hu fornøyd![]()
Skjønner at det ikke er lett[emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gitt opp å gjøre hu fornøyd![]()
Mannen kjørte for å kjøpe take away. Jeg ammer lille som har vært vanskelig å legge i kveld.. først roa hun seg fint i senga si og var nesten sovna da hu bæsja [emoji58] opp og skifte bleie, full av snørr i nesa så fjerne det.. legge seg igjen. Litt mer tull nå, vært oppe i lyset. Tar kosen og tuller litt, men roer seg. Tygger litt på fingrene og vips brekker hun seg [emoji58] kaster opp tynn gulp over hele seg, kosen, lakenet, dyna.. Jeg bytter på senga hennes, mannen vasker unge og bytter pysj. Og etter dette var det uaktuelt å legge seg stille og rolig igjen iallefall [emoji58] så nå ammer vi. Hun spiser halvveis i søvne og jeg krysser fingra for at hun sover videre når jeg flytter henne over. Og at mannen kjøper pizza som jeg liker. Og at det ekstremværet ikke blir så ekstremt som fryktet. God natt [emoji173]
Hvordan har natta vært?[emoji4]
God morgenaltfor tidlig oppe her. Halv seks var vi våkne. Dårlig natt, nen stod ikke på hosten. Den har vært helt borte inatt pga medisinen. Takk og lov!
![]()
Lite søvn. Hosten har heldigvisnvært borte pga medisinen. Men eldste var så knøete at jeg ikke fikk sove [emoji849]
Flott med medisinenGod morgenaltfor tidlig oppe her. Halv seks var vi våkne. Dårlig natt, nen stod ikke på hosten. Den har vært helt borte inatt pga medisinen. Takk og lov!
![]()
Frøkna sov i egen seng helt frem til 5 hihi .
God morgen til deg også[emoji1] Så deilig at hosten har roet seg[emoji2]
På eget rom . Så kom inn til oss i senga når hun våknetSå deilig å ha senga si for seg selv så lenge da[emoji2]
Nå leker ungene fint med kjøkkenet her så lage meny for neste uke også.Nam nam![]()
Godt at hosten er borte, men fint dere fikk dårlig natt likevelGod morgenaltfor tidlig oppe her. Halv seks var vi våkne. Dårlig natt, nen stod ikke på hosten. Den har vært helt borte inatt pga medisinen. Takk og lov!
![]()
Fortsatt i senga vi også.God søndag jenter[emoji1]
Fortsatt i senga her mens jeg hører de to gutta diskutere på stua nede...