Skravletråd Januar

Raklet?

Vi har kjøttdeig av det og. Men usikker på hva jeg skal bruke det til. Synes ikke det er godt på taco eller pizza. Pga viltsmaken som du nevner [emoji14] men kanskje lage elgkarbonader [emoji848]
Ser du har fått svar av Sara[emoji4] gikk litt fort da jeg skrev[emoji28]

Elgkarbonader er jo knallgodt[emoji4] og elghakk...og der stoppa hjernen min[emoji85] men søk på nett så får du sikkert opp mye gode forslag[emoji4]

Ser du har fått svar av Sara[emoji4] gikk litt fort da jeg skrev[emoji28]

Elgkarbonader er jo knallgodt[emoji4] og elghakk...og der stoppa hjernen min[emoji85] men søk på nett så får du sikkert opp mye gode forslag[emoji4]

Er ikke så voldsomt bereist i elgverdenen. Men elgkjøtt er veldig godt :)

Mannen kjørte for å kjøpe take away. Jeg ammer lille som har vært vanskelig å legge i kveld.. først roa hun seg fint i senga si og var nesten sovna da hu bæsja [emoji58] opp og skifte bleie, full av snørr i nesa så fjerne det.. legge seg igjen. Litt mer tull nå, vært oppe i lyset. Tar kosen og tuller litt, men roer seg. Tygger litt på fingrene og vips brekker hun seg [emoji58] kaster opp tynn gulp over hele seg, kosen, lakenet, dyna.. Jeg bytter på senga hennes, mannen vasker unge og bytter pysj. Og etter dette var det uaktuelt å legge seg stille og rolig igjen iallefall [emoji58] så nå ammer vi. Hun spiser halvveis i søvne og jeg krysser fingra for at hun sover videre når jeg flytter henne over. Og at mannen kjøper pizza som jeg liker. Og at det ekstremværet ikke blir så ekstremt som fryktet. God natt [emoji173]

Mannen kjørte for å kjøpe take away. Jeg ammer lille som har vært vanskelig å legge i kveld.. først roa hun seg fint i senga si og var nesten sovna da hu bæsja [emoji58] opp og skifte bleie, full av snørr i nesa så fjerne det.. legge seg igjen. Litt mer tull nå, vært oppe i lyset. Tar kosen og tuller litt, men roer seg. Tygger litt på fingrene og vips brekker hun seg [emoji58] kaster opp tynn gulp over hele seg, kosen, lakenet, dyna.. Jeg bytter på senga hennes, mannen vasker unge og bytter pysj. Og etter dette var det uaktuelt å legge seg stille og rolig igjen iallefall [emoji58] så nå ammer vi. Hun spiser halvveis i søvne og jeg krysser fingra for at hun sover videre når jeg flytter henne over. Og at mannen kjøper pizza som jeg liker. Og at det ekstremværet ikke blir så ekstremt som fryktet. God natt [emoji173]

Æsj, sånne kvelder er vanskelige :(
Sover hun nå?

Håper det har roet seg nå [emoji173]

Er ikke så voldsomt bereist i elgverdenen. Men elgkjøtt er veldig godt :)
Det går som regel i det samme hver gang her også[emoji28] men smakte faktisk "sylte" laget av elg i jula[emoji4] var ganske godt[emoji4]

Natta da. Satser på god søvn her nå. Sliten i dag. Tross for null ting gjort gitt. Men sliten likevel gitt [emoji848][emoji90]

Håper han kjøpte noe du likte.

Det været har ikke jeg merket så mye til her enda i alle fall, hva med deg?

Det går som regel i det samme hver gang her også[emoji28] men smakte faktisk "sylte" laget av elg i jula[emoji4] var ganske godt[emoji4]

Prøvd å like vanlig sylte og det går ikke :p men spennende med elgsylte da :p

God morgen :) altfor tidlig oppe her. Halv seks var vi våkne. Dårlig natt, nen stod ikke på hosten. Den har vært helt borte inatt pga medisinen. Takk og lov!:)

Back
Topp