Da blir det bra[emoji4]Takk baker selve kaka i dag. Så skal banan kake og skolebildene bli bakt i morgen tidlig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da blir det bra[emoji4]Takk baker selve kaka i dag. Så skal banan kake og skolebildene bli bakt i morgen tidlig![]()
Ååååå..Har vært å hentet masse elgkjøtt i dag[emoji1] så nå er fryseren og magen full[emoji4][emoji28] fikk ikke i fjord, og har virkelig savnet det!
Fantastisk råvare[emoji4]Ååååå..
Det har jeg også lyst på!
Det er et slags urtedrops. Fins i forskjellige smaker, men jeg tar heller en doc' [emoji28]
Kommer vel ann på apoteket tenker jeg[emoji4] må vise legitimasjon noen ganger, men ikke alltid[emoji4]
Håper du fikk hjelp på legevakta[emoji4]
Bursdagsgave til Ibo i boks!
Minnie skjørt, body og sparkesykkel [emoji16]
![]()
Det er en del jobb ja. Så vi begynner i dag håper jeg. Men fullfører i morgen håper jeg.
Æsj da[emoji38] håper det gikk kjappere enn fryktet!
Siden vi er i samme termingruppe (jeg skulle jo ha yngste i januar) har jeg litt kontroll1
Da håper jeg det ordnet seg for deg
Vi har i alle fall fått gode råd og noen varianter å velge mellom [emoji5] må bestemme oss for fire eller tre hjul![]()
Nei
Det gikk helt fint helt til hun ble 3 måneder gammel, og siden har det vært vanskelig. Hender ser at hun skriker til hun brekker seg, men ellers ingen tegn på at hun er kvalm. Vi stopper og tar henne ut, gir mat osv, men av og til blir hun akutt hysterisk, og det er ikke bare bare å stoppe midt på motorveien![]()
Har vært å hentet masse elgkjøtt i dag[emoji1] så nå er fryseren og magen full[emoji4][emoji28] fikk ikke i fjord, og har virkelig savnet det!
Da var treet ute![]()