Skravletråd Januar

Har vært å hentet masse elgkjøtt i dag[emoji1] så nå er fryseren og magen full[emoji4][emoji28] fikk ikke i fjord, og har virkelig savnet det!

Har vært å hentet masse elgkjøtt i dag[emoji1] så nå er fryseren og magen full[emoji4][emoji28] fikk ikke i fjord, og har virkelig savnet det!
Ååååå..
Det har jeg også lyst på!

Det er et slags urtedrops. Fins i forskjellige smaker, men jeg tar heller en doc' [emoji28]

Aah. Jeg fikk doble dose fast astmamedisin og den andre omtrent så ofte jeg vil nå. Var veldig tett i brystet på kontrollen. Og cosylan for natta

Kommer vel ann på apoteket tenker jeg[emoji4] må vise legitimasjon noen ganger, men ikke alltid[emoji4]

Mannen fant i grevens tid passet da han kom på plutselig at han hadde jo lagt det på et lurt sted. [emoji85] så fikk hentet ut reseptene fra dagens tur:)

Da håper jeg det ordnet seg for deg

Ja endelig :) bare surt han ikke huska det igår så jeg kunne fått den andre medisinen over disk og ikke måtte bestille den på nett og vente til slutten av neste uke :p
Men fikk henta ut cosylan for hoste og ny astmamedisinforsyning da jeg hadde såpass lite igjen at jeg var usikker på om det holdt over helga. Bruker det ikke så mye til vanlig

Nei :(
Det gikk helt fint helt til hun ble 3 måneder gammel, og siden har det vært vanskelig. Hender ser at hun skriker til hun brekker seg, men ellers ingen tegn på at hun er kvalm. Vi stopper og tar henne ut, gir mat osv, men av og til blir hun akutt hysterisk, og det er ikke bare bare å stoppe midt på motorveien :(

Æsj så slitsomt når det er sånn[emoji20] håper det snart endrer seg!

Vi har og litt i fryseren. Minner meg på at vi må få brukt det til noe snadder :D

Skulle egentlig ikke være med til svigermor på middag pga formen. Men ting skjedde og tiden rant ifra oss på legevakta.

Skulle kjøre alene. Klokken 1. Men eldste ville absolutt være med. Da måtte mannen og yngste være med. Tålmodige for første gang satt de i bilen halvannen time og venta på meg. Så apoteket. Så fylle diesel. Så ble det så sent at vi måtte bare alle dra i middag så ungene slapp å sitte 20min hjem og så 30 minutter til svigermor i tillegg. Da ble det enklere for alle å kjøre direkte fra svigermor 10 min unna der vi var.

Men nå er jeg sliten

Back
Topp