Såå lekre!![emoji7][emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg tærer jo åpenbart på dem jevnt og trutt, så godt å opparbeide noen.
Og litt ekstra lønn er jo kjekt. Jeg får lite feriepenger i år pga ulønnet perm i 7 mnd i fjor
Våkner mellom 5 og 6 om dagen, så greit å hente der jeg kan[emoji23]Bra du jobber for nok søvn[emoji1]
Drar søndag kveld og hjem tirsdag ettermiddag, så 2 netterHvor lenge blir du borte denne gangen?[emoji4]
God kveld[emoji6]God ettermiddag[emoji1]
Vi kan snakkes på PMKommer tøffende med EL bilen jeg![]()
Huff da, så sjenert?![emoji38] bra du får ny mulighet!
God kveldGod kveld jenter![]()
Har heldigvis buffer å ta av, og juli er en god måned på min konto, ingen sfo og ingen bhg. Og dessuten trolig atter et år med billig "kjip ferie", hva blir det nå? Når jeg var gravid, når hun var et halvt år, noe hun var halvannet, så ja, fjerde år på rad?Da må du jo spare opp til litt feriepenger også[emoji1]
Hvor skal du?Drar søndag kveld og hjem tirsdag ettermiddag, så 2 netter
Veldig fornøyd . Og brukte gavekort jeg fikk til julSåå lekre!![emoji7][emoji7]
Det blir det[emoji173] kjenner jeg gruer meg til KS biten, men skal bli så godt å bli ferdig[emoji1]
Uff det er plagsomt[emoji13]
Nei, ble haste KS sist, i full nakose.Første ks du skal ha?![]()
Hva har du fått?Gutta på vei hjem
Jeg må vel lufte hund snart ,å så åpne pakker
Det er det minste han kan gjøre synes jeg[emoji4] Masse god bedring[emoji171]Yngste lagt. Håper hun sover for kvelden. Tvang mannen til å legge eldste idag siden jeg la begge igår. Syk og dårlig synes jeg egentlig han kunne lagt begge så jeg kunne ligget å syntes synd i meg selv under pleddet![]()
Nei, ble haste KS sist, i full nakose.