Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei SiV har ikke det beste "underholdningsprogrammet"
Men som du sier.. P får den hjelpen han trenger. I dag har vi tatt støp av føttene hans for tilpassa såler.
Å i morgen får vi kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanskje komme hjem..
G har hvert hjemme med A mens vi er her. Men de var her sammen med osspå nyttåsaften og til 1. nyttårsdag.
Det var digg to kopp kaffe laptopen og spill![]()
Tar alvorspraten med junior nå i senga. Mamma må ha søvn
Ja, Hadde 30 timer å gå på da jeg begynte, nede på 13 når jeg tok julefere, noe som førte meg til ca 2 minus etter å ha avspassert en del jul, og derved greit å spare opp igjen. Usikker på hvor lenge jeg skal sitte i morgen, men noe pluss og overtid ble det denne uken og mer blir det nok helst neste uke.
God kveld[emoji4] nå har jeg lagt meg, må sove litt igjen[emoji6]
Ja, jeg tærer jo åpenbart på dem jevnt og trutt, så godt å opparbeide noen.Alltid flott med ekstra timer[emoji1] de kommer godt med!
Ja. Ble ikke til at jeg rakk over det da. Men fikk booket dåp idag. Det er ikke verst.nå håper jeg bare det blir bekreftet at det passer så kjører vi på med lokaler.
![]()
Og nesten eksakt to uker etter sist, henger eldstemann over doskåla igjen.
Natt til fredag 22 og utover dagen kastet han opp. Sluttet midt i middagen.
Og nå er det nytt til fredag igjen. Og han kaster opp.
Stakkars lille kropp.
God morgen alle sammen[emoji1]
God morgen allesammen
God morgen . Sitter på legekontoret
Haha det gjorde han ikke ble enda en lang natt *sukk*Håper han forstår alvoret[emoji28]
Det var fantastisk, men fikk ikke gjort no fornuftig * ler*Høres fantastisk ut[emoji1]
Hehe ^^
Motivet for drapene kom som en overraskelse på meg da, men det var liksom sprøtt nok til å stemme ^^
Ingen ønsker å havne i den situasjonen, men man må bare gjøre det beste utav det[emoji4]
Krysser alt jeg har for deg[emoji173]️
Ikke kastet opp noe mer og i fin form i morges så mulig det var kake-godteri-bursdag, men han pleier jo ikke kaste opp av det så holdt ham hjemme i dag for å se hvordan formen er.Huff, er det mulig da??[emoji20] to runder så tett?
Masse god bedring[emoji173]️