Skravletråd Januar

Håpe MR viser noe positivt[emoji4]

Så vondt å høre[emoji20] Satse på at det hvertfall går greit igjennom med AAP, så du slipper mye styr rundt det i tillegg.

Vet ikke hva jeg håper den viser :p noe er jo galt. Det vet jeg jo :p

Håper det. Må få det ordnet slik at mannen overtar permisjonen videre fullt ut :( og kommer til å bli veldig tøft økonomisk :(

Og nesten eksakt to uker etter sist, henger eldstemann over doskåla igjen.

Natt til fredag 22 og utover dagen kastet han opp. Sluttet midt i middagen.
Og nå er det nytt til fredag igjen. Og han kaster opp.

Stakkars lille kropp.

Vet ikke hva jeg håper den viser [emoji14] noe er jo galt. Det vet jeg jo [emoji14]

Håper det. Må få det ordnet slik at mannen overtar permisjonen videre fullt ut :( og kommer til å bli veldig tøft økonomisk :(
Det skjønner jeg. Tøft å stå i og vente på uansett.

Ingen gunstig situasjon å havne i, men når man først er der så er det jo greit at det ordner seg kjapt. Ønsker deg lykke til uansett[emoji171]

Stakkars lille kropp.
Huff[emoji20] Masse god bedring til gutten.

Stakkars lille kropp.
God bedring

Huff[emoji20] Masse god bedring til gutten.

Takk, han sover muligens enda, faren ligger ute med ham og tar hjemmekontor/sykt barn i dag.
Har ikke hørt noe til dem her siden ca 2, men vet ikke. Får høre hvordan det går når han står opp og prøver å spise. Sist holdt han på i 14 timer før han var ferdig stakkar. Undervektig er han jo fra før og to sånne runder på så kort tid tar på.

Takk, han sover muligens enda, faren ligger ute med ham og tar hjemmekontor/sykt barn i dag.
Har ikke hørt noe til dem her siden ca 2, men vet ikke. Får høre hvordan det går når han står opp og prøver å spise. Sist holdt han på i 14 timer før han var ferdig stakkar. Undervektig er han jo fra før og to sånne runder på så kort tid tar på.
Stakkar[emoji20] Håpe virkelig han slipper lettere denne gangen!

Stakkar[emoji20] Håpe virkelig han slipper lettere denne gangen!
Virker sånn, har bare kastet opp den ene gangen sålangt og er i dusjen og føler seg bedre. Blir hjemme i dag i tilfelle men kan ha vært mye kake og godteri i bursdag i går.

Nå glemte jeg å få tatt bilde bak[emoji28] høygravid, litt vann i kroppen og kjempesliten, orker ikke tanken på å skulle ta bilde en gang[emoji85]

Såpass [emoji85]
Når er termin? [emoji7]

Hehe. Men bra den ikke er for ille stilt ;)
Fikk alle plagene som fantes tror jeg med mine. Og med siste tilbydde de sterilisering. Fornjeg bør ikle få flere.
Så jeg krysser alt jeg har for at du holder deg akkurat slik du er i dag i kroppen [emoji16]

Såpass ja! Det hørtes ikke bra ut [emoji17]
Hadde bekkenløsning med Ibo og, den var verre! Kan hende jeg er flinkere til å høre på kroppen nå [emoji85] håper det holder seg sånn [emoji173]️ er 2 mnd igjen til permen begynner liksom!

Back
Topp