Skravletråd Januar

Nei SiV har ikke det beste "underholdningsprogrammet" :hilarious:
Men som du sier.. P får den hjelpen han trenger. I dag har vi tatt støp av føttene hans for tilpassa såler.
Å i morgen får vi kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanskje komme hjem..
G har hvert hjemme med A mens vi er her. Men de var her sammen med osspå nyttåsaften og til 1. nyttårsdag.

Må vært sårt for deg uten A også[emoji20] får helt vondt av dere!
Hvorfor må P ha tilpassa såler?[emoji4]

Ja, Hadde 30 timer å gå på da jeg begynte, nede på 13 når jeg tok julefere, noe som førte meg til ca 2 minus etter å ha avspassert en del jul, og derved greit å spare opp igjen. Usikker på hvor lenge jeg skal sitte i morgen, men noe pluss og overtid ble det denne uken og mer blir det nok helst neste uke.

Alltid flott med ekstra timer[emoji1] de kommer godt med!

Alltid flott med ekstra timer[emoji1] de kommer godt med!
Ja, jeg tærer jo åpenbart på dem jevnt og trutt, så godt å opparbeide noen.

Og litt ekstra lønn er jo kjekt. Jeg får lite feriepenger i år pga ulønnet perm i 7 mnd i fjor

Ja. Ble ikke til at jeg rakk over det da. Men fikk booket dåp idag. Det er ikke verst. :happy: nå håper jeg bare det blir bekreftet at det passer så kjører vi på med lokaler.:happy:

Godt med alt som er gjort[emoji2]
Forberedelser til dåp er koselig[emoji7]

Og nesten eksakt to uker etter sist, henger eldstemann over doskåla igjen.

Natt til fredag 22 og utover dagen kastet han opp. Sluttet midt i middagen.
Og nå er det nytt til fredag igjen. Og han kaster opp.

Stakkars lille kropp.

Huff, er det mulig da??[emoji20] to runder så tett?
Masse god bedring[emoji173]️

Vi skulle begynne med babysvømming men I vil ikke bli frisk...hoster og harker. Legens beskjed er den samme som en uke ...viss det blir værre...Men i &#€$€

Huff, er det mulig da??[emoji20] to runder så tett?
Masse god bedring[emoji173]️
Ikke kastet opp noe mer og i fin form i morges så mulig det var kake-godteri-bursdag, men han pleier jo ikke kaste opp av det så holdt ham hjemme i dag for å se hvordan formen er.

Men trolig ikke noro tror jeg. Sånn siden det er så kort siden sist og forløp så helt annerledes. Men man vet jo aldri. Vi klorer og spriter og tar forhåndsregler. Har slett ikke tid til at alle skal gjennom dette en gang til nå i januar!

Back
Topp