Skravletråd januar

hahah bedre å bare avtale en dag da:) :D
Håper jeg får svar fra legen i dag ang sykemelding i 14 dager til. Får jeg det, så passer jo neste uke strålende :)

Null aktivitet her inn på 14 minutter? Sover dere folkens? (det burde jeg gjort)

God dag :) 40 dager igjen til termin i dag ! Og mindre til de er her ! Kan ikke tro at jeg snart er i mål
Snart blir det [emoji173]️[emoji173]️ herregud, synes nesten du nettopp ble gravid.

Må til byen og hente køyeseng og pakke fra hm. Blææh.. Blir bra med køyeseng fremfor loftseng inne hos L (prøver organisere litt der, ser ut som et bomba horehus..), men jeg er egentlig ikke helt i form til å styre så masse. Gruer meg til bare å kjøre...

Må til byen og hente køyeseng og pakke fra hm. Blææh.. Blir bra med køyeseng fremfor loftseng inne hos L (prøver organisere litt der, ser ut som et bomba horehus..), men jeg er egentlig ikke helt i form til å styre så masse. Gruer meg til bare å kjøre...
hva har du kjøpt på hm? hvorfor gruer du deg?

Kan det ikke vente til i morgen da? :)

Kan det ikke vente til i morgen da? :)
Vel, må vel bare annulere reservasjonen og reservere på nytt tror jeg.. Stepappa ringte nettopp, og det er storm i byen..
Sånn.. Bør ikke kjøre dit, med mindre man MÅ.

Vel, må vel bare annulere reservasjonen og reservere på nytt tror jeg.. Stepappa ringte nettopp, og det er storm i byen..
Sånn.. Bør ikke kjøre dit, med mindre man MÅ.
Oida, såpass vær hos dere ja :( Da synes jeg du har en god grunn til å vente.

Oida, såpass vær hos dere ja :( Da synes jeg du har en god grunn til å vente.
Drittvær [emoji87]
Må bare håpe på at senga dukker opp for ny reservasjon. Jeg må ha den..

hva har du kjøpt på hm? hvorfor gruer du deg?
Jeg er ikke kjørbar. Kan kjøre i 10 min uten problemer, men å kjøre 40 min tur/retur blir for mye for meg. Svimmelheten tar overhånd, blir helt ødelagt. Men nå skal jeg ikke kjøre i dag likevel. :)

Bestilte noe bukser og tskjorter til L, og en pakke bodyer til ekornet i magen [emoji4]

Jeg er ikke kjørbar. Kan kjøre i 10 min uten problemer, men å kjøre 40 min tur/retur blir for mye for meg. Svimmelheten tar overhånd, blir helt ødelagt. Men nå skal jeg ikke kjøre i dag likevel. :)

Bestilte noe bukser og tskjorter til L, og en pakke bodyer til ekornet i magen [emoji4]
Huff da..godt du slipper

Åhh:) hvor gammel er L?

Huff da..godt du slipper

Åhh:) hvor gammel er L?
Hun er sju :)
Og er nesten helt fri for bukser [emoji14]
Du kan vell bare ringe og forklare? Så holder de den sikkert til i morgen :)
Nå er det gjort alt [emoji14]
Dessuten orket jeg ikke ringe hovedkontoret og så bli satt over hit og dit...
Ikke noe nr direkte til butikk som jeg kunne finne.

Du kan vell bare ringe og forklare? Så holder de den sikkert til i morgen :)
Der var den forresten reservert på nytt. I samboers navn da, ellers føler jeg meg bare teit [emoji106]

Back
Topp