Håper jeg får svar fra legen i dag ang sykemelding i 14 dager til. Får jeg det, så passer jo neste uke strålendehahah bedre å bare avtale en dag da![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg får svar fra legen i dag ang sykemelding i 14 dager til. Får jeg det, så passer jo neste uke strålendehahah bedre å bare avtale en dag da![]()
![]()
Okei supertHåper jeg får svar fra legen i dag ang sykemelding i 14 dager til. Får jeg det, så passer jo neste uke strålende![]()
Her vel bare forflyyet seg inn til den andre trådenNull aktivitet her inn på 14 minutter? Sover dere folkens? (det burde jeg gjort)
Snart blir det [emoji173]️[emoji173]️ herregud, synes nesten du nettopp ble gravid.God dag40 dager igjen til termin i dag ! Og mindre til de er her ! Kan ikke tro at jeg snart er i mål
hva har du kjøpt på hm? hvorfor gruer du deg?Må til byen og hente køyeseng og pakke fra hm. Blææh.. Blir bra med køyeseng fremfor loftseng inne hos L (prøver organisere litt der, ser ut som et bomba horehus..), men jeg er egentlig ikke helt i form til å styre så masse. Gruer meg til bare å kjøre...
Kan det ikke vente til i morgen da?Må til byen og hente køyeseng og pakke fra hm. Blææh.. Blir bra med køyeseng fremfor loftseng inne hos L (prøver organisere litt der, ser ut som et bomba horehus..), men jeg er egentlig ikke helt i form til å styre så masse. Gruer meg til bare å kjøre...
Vel, må vel bare annulere reservasjonen og reservere på nytt tror jeg.. Stepappa ringte nettopp, og det er storm i byen..Kan det ikke vente til i morgen da?![]()
Oida, såpass vær hos dere jaVel, må vel bare annulere reservasjonen og reservere på nytt tror jeg.. Stepappa ringte nettopp, og det er storm i byen..
Sånn.. Bør ikke kjøre dit, med mindre man MÅ.
Drittvær [emoji87]Oida, såpass vær hos dere jaDa synes jeg du har en god grunn til å vente.
Jeg er ikke kjørbar. Kan kjøre i 10 min uten problemer, men å kjøre 40 min tur/retur blir for mye for meg. Svimmelheten tar overhånd, blir helt ødelagt. Men nå skal jeg ikke kjøre i dag likevel.hva har du kjøpt på hm? hvorfor gruer du deg?
Huff da..godt du slipperJeg er ikke kjørbar. Kan kjøre i 10 min uten problemer, men å kjøre 40 min tur/retur blir for mye for meg. Svimmelheten tar overhånd, blir helt ødelagt. Men nå skal jeg ikke kjøre i dag likevel.
Bestilte noe bukser og tskjorter til L, og en pakke bodyer til ekornet i magen [emoji4]
Du kan vell bare ringe og forklare? Så holder de den sikkert til i morgenDrittvær [emoji87]
Må bare håpe på at senga dukker opp for ny reservasjon. Jeg må ha den..
Hun er sjuHuff da..godt du slipper
Åhhhvor gammel er L?
Nå er det gjort alt [emoji14]Du kan vell bare ringe og forklare? Så holder de den sikkert til i morgen![]()
Nei sover ikkeNull aktivitet her inn på 14 minutter? Sover dere folkens? (det burde jeg gjort)
Der var den forresten reservert på nytt. I samboers navn da, ellers føler jeg meg bare teit [emoji106]Du kan vell bare ringe og forklare? Så holder de den sikkert til i morgen![]()
Godt å høreNei sover ikke![]()