Skravletråd januar

Den må være passe (lite) moden da.

Jeg har blitt lite glad i banan etterhvert. Jeg spiste det mye før. Nå bare derom den er hard nok. Aldri likt dem myke, men blir rett og slett kvalm om den er for moden nå og grensa er strengere enn for noen år siden...

Jeg må ha den gul:P
Grønne, harde bananer liker jeg ikke...

Ja.. Også tror jeg enkelte av dem som har brukt å være relativt aktiv, har en mindre aktiv periode også.. Det er flere fjes jeg savner i skravletråden, men som jeg har sett et og annet innlegg av.

Og ja, mindre aktivitet hos en, gir mindre aktivitet hos flere..
Det er også mulig ja.

Jeg må ha den gul:P
Grønne, harde bananer liker jeg ikke...
Ikke for grønne, sånn at det setter seg på tennene og tunga. Bare akkurat lett lysegrønn på grensen til gul. Ikke helt gul og slett ikke brun ;-)

Ikke for grønne, sånn at det setter seg på tennene og tunga. Bare akkurat lett lysegrønn på grensen til gul. Ikke helt gul og slett ikke brun ;-)

Signerer denne. Er så til og med så sær at jeg helst skal ha Chiquita også, andre blir for kvalmende søte. :P

God morgen! Våknet nok en dag med sår hals/svelg, 2. dagen på rad. Fin unnskyldning til å slippe å prate med noen i dag, men det er vel ikke til å unngå!

Gjør dere noe spesielt mot sår hals? :)

God morgen! Våknet nok en dag med sår hals/svelg, 2. dagen på rad. Fin unnskyldning til å slippe å prate med noen i dag, men det er vel ikke til å unngå!

Lar det bare gå seg til. Halslinser evt :)

Tar strepsils med en gang jeg kjenner det. Passer alltid på å kjøpe det i utlandet. God bedring!

Back
Topp