Her har lillefyr lagt seg for dupp, mannen stakk på trening og jeg ser NHL, drikker kaffe og surfer BV. Grei start på uken![]()
Nå fikk jeg faktisk skikkelig lyst på kaffe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har lillefyr lagt seg for dupp, mannen stakk på trening og jeg ser NHL, drikker kaffe og surfer BV. Grei start på uken![]()
Ja, sånn skulle det nok vært.. Om barnet føler seg kald og uvel er det jo egentlig litt dårlig gjort å sende det i barnehagen.. Håper det blir sendt hjem igjen og får litt sofakos..Jeg tenkte feber. Hjemme. Pledd og kos.
AhaIkke sikker på om alle plassene egentlig går innunder café da egentlig [emoji23] men vi var på Jacob Aall, Harbour, Lojehaven, Inside og ett par plasser til jeg ikke husker navnet på [emoji14]
Fet forstår jeg godtSiden jeg har en som skal på skolen og må være på plass 8,30 så er liksom ikke det noe alternativ. Bhg har kjernetid fra 9.30 og førskole skal på tur så se har begynt å kle på og gjøre klar 9.30. De har samling 8.40 hvor de snakker om dagens turmål, aktiviteter og snakker seg frem til fornuftig bekledning. Så sendes de gruppevis i garderoben (det er 30 førskolebarn) og kler på seg og tar med seg sekken sin ut og venter på at alle er klare.
Så greit å ha henne der til samling. Jeg kan levere 9.30 og kle på henne og gjøre klar, men hun trives best med å få.mes seg samling og forberede seg og gjøre seg klar.
Høres ikke feil utHer har lillefyr lagt seg for dupp, mannen stakk på trening og jeg ser NHL, drikker kaffe og surfer BV. Grei start på uken![]()
Nå fikk jeg faktisk skikkelig lyst på kaffetror jeg må lage meg litt!
Det var ganske fint der, og med den fine uteplassen med masse varmelamper var det så deilig å sitte ute med en varm sjokoladeAhajulebordet med jobben i år var på Jacob aall
![]()
For ungens del håper jeg det ja.Ja, sånn skulle det nok vært.. Om barnet føler seg kald og uvel er det jo egentlig litt dårlig gjort å sende det i barnehagen.. Håper det blir sendt hjem igjen og får litt sofakos..
Ja det er kos detDet var ganske fint der, og med den fine uteplassen med masse varmelamper var det så deilig å sitte ute med en varm sjokolade![]()
Her ble det en kopp te med honningJa digg. Men vi var tomme for melk så er litt halvfornøyd med den. Foretrekker en liten skvett i kaffen. Evnt slenge en klunk i melkesteameren og lage latte. Nam
Så utrolig koseligSpise lunsj med mannen om en times tid ,koselig![]()
For ungens del håper jeg det ja.
Jeg kjenner meg glad for at vi har en livssituasjon sånn at det hadde aldri blitt aktuelt her.
Jeg eller mannen hadde blitt hjemme. Var det ikke mulig hadde jeg ringt mamma. Så lenge det ikke er omgangssyke er hun gledelig barnevakt for syke barnebarn
SKal inn å sjekkeTIPS: Mange tråder på anonymt som trenger svar og råd...![]()
HeheGod formiddagHer sitter jeg i bilen med lillemor som sovnet på vei hjem fra åpen bhg.
HeheDet er jo sååå typisk. Våkner hun og du flytter henne over i vognen?
Du får spille litt pokemon (om du gjør det da). Jeg pleier kjøre til nærmeste poke stop og spille littJa, så jeg tør ikke flytte henne enda![]()