Skravletråd januar

God morgen :) håper dere har sovet godt! Akkurat nå ligger lillebror vedsiden av meg å ser film, og jeg skal snart vekke frøkna så hu får gjort seg klar til skolen.
Kan ikke si jeg gleder meg veldig til å ringe jobb og si at jeg ikke kommer i dag heller. Var jo borte hele forje uke også...
Hod morgen:) huff nei skjønner det. Hvordan syk er han?

Huff synd du gruer deg. Ikke i form? Masse lykke til :)
Takk for det. :)
Graviditeten har gjort meg så svimmel, så hver gang jeg gjør noe som helst fysisk, svimler jeg rundt. Så, fungerer jo ikke på jobb.. Men får så dårlig samvittighet av å være sykemeldt [emoji14]

Takk for det. :)
Graviditeten har gjort meg så svimmel, så hver gang jeg gjør noe som helst fysisk, svimler jeg rundt. Så, fungerer jo ikke på jobb.. Men får så dårlig samvittighet av å være sykemeldt [emoji14]
Aha skjønner, men sånn er det jo bare.hvor langt er du på vei?:)

Aha skjønner, men sånn er det jo bare.hvor langt er du på vei?:)
Passerer 13 uker i morgen, så kan jo (forhåpentligvis) enda være noe forbigående :)

Hod morgen:) huff nei skjønner det. Hvordan syk er han?
Legen mente det måtte være bronkitt/lungebetennelse eller rs virus, men vi venter på svar på noen prøver som forhåpentligvis kan gi noen svar.

Legen mente det måtte være bronkitt/lungebetennelse eller rs virus, men vi venter på svar på noen prøver som forhåpentligvis kan gi noen svar.
Aha. Lykke til og god bedring :) hvor stor stilling hadde du igjen?

Aha. Lykke til og god bedring :) hvor stor stilling hadde du igjen?
Jeg har 100% nå, fikk 100% fast dagtid mens jeg var i permisjon. Spørs om ikke de angrer nå da jeg som var borte nesten 20 dager med sykt barn i okt, nov og des. Har 6 dager nå i januar og fått utvidet omsorgsdager pga kronisk sykdom hos barn så har 40 syktbarndager [emoji14]

Jeg har 100% nå, fikk 100% fast dagtid mens jeg var i permisjon. Spørs om ikke de angrer nå da jeg som var borte nesten 20 dager med sykt barn i okt, nov og des. Har 6 dager nå i januar og fått utvidet omsorgsdager pga kronisk sykdom hos barn så har 40 syktbarndager [emoji14]
Hehe huff. Men men sånn er det jo bare. De vet jo det. Håpe han snart kan bli frisk. Kan få litt utvidet her også

Hehe huff. Men men sånn er det jo bare. De vet jo det. Håpe han snart kan bli frisk. Kan få litt utvidet her også
Dere har ikke hatt behov for å søke ennå eller? Jeg innså før jul at jeg trengte flere dager, mamma hadde jo passet han omtrent like mye som jeg var hjemme fra jobb [emoji14] sånn som i desember hadde han 1 dag i bhg, og da måtte jeg hente han fordi han var dårlig [emoji14] takk for det, håper jeg også :)

Dere har ikke hatt behov for å søke ennå eller? Jeg innså før jul at jeg trengte flere dager, mamma hadde jo passet han omtrent like mye som jeg var hjemme fra jobb [emoji14] sånn som i desember hadde han 1 dag i bhg, og da måtte jeg hente han fordi han var dårlig [emoji14] takk for det, håper jeg også :)
Nei ikke hatt behov. Leit han skal være så masse syk stakkar:( masse god bedring !

Her sover guttungen enda,og lar han bare sove. Frøkna og jeg har nettop spist ostesmørbrød .

Back
Topp