Skravletråd januar

Her har lillefyr lagt seg for dupp, mannen stakk på trening og jeg ser NHL, drikker kaffe og surfer BV. Grei start på uken;)

Nå fikk jeg faktisk skikkelig lyst på kaffe ;) tror jeg må lage meg litt!

Jeg tenkte feber. Hjemme. Pledd og kos.
Ja, sånn skulle det nok vært.. Om barnet føler seg kald og uvel er det jo egentlig litt dårlig gjort å sende det i barnehagen.. Håper det blir sendt hjem igjen og får litt sofakos..

Ikke sikker på om alle plassene egentlig går innunder café da egentlig [emoji23] men vi var på Jacob Aall, Harbour, Lojehaven, Inside og ett par plasser til jeg ikke husker navnet på [emoji14]
Aha :) julebordet med jobben i år var på Jacob aall :)

Siden jeg har en som skal på skolen og må være på plass 8,30 så er liksom ikke det noe alternativ. Bhg har kjernetid fra 9.30 og førskole skal på tur så se har begynt å kle på og gjøre klar 9.30. De har samling 8.40 hvor de snakker om dagens turmål, aktiviteter og snakker seg frem til fornuftig bekledning. Så sendes de gruppevis i garderoben (det er 30 førskolebarn) og kler på seg og tar med seg sekken sin ut og venter på at alle er klare.

Så greit å ha henne der til samling. Jeg kan levere 9.30 og kle på henne og gjøre klar, men hun trives best med å få.mes seg samling og forberede seg og gjøre seg klar.
Fet forstår jeg godt:) her er kjernetid fra 10.00 :) vi rakk det akkurat i dag,var vel par min over;)

Nå fikk jeg faktisk skikkelig lyst på kaffe ;) tror jeg må lage meg litt!

Ja digg. Men vi var tomme for melk så er litt halvfornøyd med den. Foretrekker en liten skvett i kaffen. Evnt slenge en klunk i melkesteameren og lage latte. Nam

Ja, sånn skulle det nok vært.. Om barnet føler seg kald og uvel er det jo egentlig litt dårlig gjort å sende det i barnehagen.. Håper det blir sendt hjem igjen og får litt sofakos..
For ungens del håper jeg det ja.

Jeg kjenner meg glad for at vi har en livssituasjon sånn at det hadde aldri blitt aktuelt her.

Jeg eller mannen hadde blitt hjemme. Var det ikke mulig hadde jeg ringt mamma. Så lenge det ikke er omgangssyke er hun gledelig barnevakt for syke barnebarn

Ja digg. Men vi var tomme for melk så er litt halvfornøyd med den. Foretrekker en liten skvett i kaffen. Evnt slenge en klunk i melkesteameren og lage latte. Nam
Her ble det en kopp te med honning :P hehe

For ungens del håper jeg det ja.

Jeg kjenner meg glad for at vi har en livssituasjon sånn at det hadde aldri blitt aktuelt her.

Jeg eller mannen hadde blitt hjemme. Var det ikke mulig hadde jeg ringt mamma. Så lenge det ikke er omgangssyke er hun gledelig barnevakt for syke barnebarn

Godt å ha mulighet til det. Når du nevner det, så husker jeg godt hvordan det var å være student på vgs med barn. Da ville man jo helst ikke være hjemme med mindre man MÅTTE, pga fraværsregler og at man ofte kunne gå glipp av noe viktig. Og på høgskolen, om man hadde noe obligatorisk fag, måtte man jo heller bare drasse på ungen dit.
Måtte ta med dattera på forelesning på kveldstid en gang.. >< hadde jo ingen som kunne passe, og barnehagen stengte jo.

Nå var heldigvis mi veldig lite syk, da, så var ikke noe stort problem for min del. Men nå er jo fraværsreglene enda strengere, og gjennomsnittet er jo oftere syke enn mi har vært. Så, finnes jo klart situasjoner der man kanskje vurderer ungen friskere enn den er, fordi man "må".

Oppdaget plutselig at jeg ikke er på topp 100 listen en gang. Hva skjer a? Må skravle mer skjønner jeg :)

Back
Topp