Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ta den tiden du trenger.God morgen folkens!
Uke to med sykemelding grunnet depresjon... kjenner jeg nesten er blitt verrefortsatt tårer flere ganger for dagen.
Så i dag skal jeg legge meg under dynen, høre på regnet utenfor og bare slappe helt av. #metime
Ja det var det, fredagen ble hele dagen brukt på utecafe og slikt før vi spiste litt og dro på hotellet. Der kom det noen flere venninner og vi satt der en stund før vi dro til byn. Så sov vi og spiste frokost, så shoppet vi litt og satt på utecafe, spiste og dro på hotellet. Stelte oss og fikk ut, jeg sov lenge på søndagen spiste frokost og så sløva vi litt på hotellet før vi dro og spiste og satt på cafe før vi besøkte fetteren min og jeg reiste hjem til tassen son var blitt syk [emoji14]Ahakjekt
Deilig da.Her sover guttungen enda,og lar han bare sove. Frøkna og jeg har nettop spist ostesmørbrød .
Ang syke barn.
Jeg leverte min datter i bhg og samtidig ble det annet førskolebarn båret inn med et stort sjal rundt.
X er litt syk i dag, forkjølet. Så x fryser og må få være inne.
Ehh, tror den ungen burde fått vært hjemme i dag jeg....
Ta den tiden du trenger.
Men du burde gjerne fått snakke med noen?
Håper det ordner seg og du får orden på tankeneSkal til psykolog, men det er fordi jeg selv skal utredes for ADHD da... men mulig hun lytter.
Så er jeg så usikker på om jeg er klar for jobb om en uke eller ikke![]()
Jeg stusset. Førskole skal på langtur mandag er turdag. Men. Tur var ikke x i form til. Ped.leder snakka med noen andre og x får være inne sammen med fireårigeneHadde det vært der jeg jobber hadde jeg nok nevnt at vi ikke kunne garantere at barne kunne være inne. Vi har liksom ikke nok personale til å være inne med ett barn. Så kan ikke barnet gå ut, så hold barnet hjemme.
Jeg stusset. Førskole skal på langtur mandag er turdag. Men. Tur var ikke x i form til. Ped.leder snakka med noen andre og x får være inne sammen med fireårigene
Den ungen burde vært hjemme. Feber tipper jeg
For ungen sin del så håper jeg det ja. Kan ikke være noe godt å være i bhg når man er syk og fryser. Da vil man sitte under et pledd i sofaen.Håper de måler X og finner ut at X må hjem igjen![]()
Jeg tenker vi sier at vi reelt sett er mer aktive nå enn noen gang før!Mellom 3 og 4![]()
Hvilken utekaféJa det var det, fredagen ble hele dagen brukt på utecafe og slikt før vi spiste litt og dro på hotellet. Der kom det noen flere venninner og vi satt der en stund før vi dro til byn. Så sov vi og spiste frokost, så shoppet vi litt og satt på utecafe, spiste og dro på hotellet. Stelte oss og fikk ut, jeg sov lenge på søndagen spiste frokost og så sløva vi litt på hotellet før vi dro og spiste og satt på cafe før vi besøkte fetteren min og jeg reiste hjem til tassen son var blitt syk [emoji14]
OK her leveres de snart i barnehagenDeilig da.
Her er de eldste levert på plass.
Jeg skal lage meg til frokost.
For yngstemor valgte jeg enkleste utvei. Hun har matvegring og fikk rett og slett det eneste hun frivillig spiser, en joghurt. Så får jeg styre med brød til lunsj om noen timer. Kanskje er jeg mer opplagt og våken da.
Trøtt.
Ikke sikker på om alle plassene egentlig går innunder café da egentlig [emoji23] men vi var på Jacob Aall, Harbour, Lojehaven, Inside og ett par plasser til jeg ikke husker navnet på [emoji14]Hvilken utekafé?
Siden jeg har en som skal på skolen og må være på plass 8,30 så er liksom ikke det noe alternativ. Bhg har kjernetid fra 9.30 og førskole skal på tur så se har begynt å kle på og gjøre klar 9.30. De har samling 8.40 hvor de snakker om dagens turmål, aktiviteter og snakker seg frem til fornuftig bekledning. Så sendes de gruppevis i garderoben (det er 30 førskolebarn) og kler på seg og tar med seg sekken sin ut og venter på at alle er klare.OK her leveres de snart i barnehagen![]()
God morgen folkens!
Uke to med sykemelding grunnet depresjon... kjenner jeg nesten er blitt verrefortsatt tårer flere ganger for dagen.
Så i dag skal jeg legge meg under dynen, høre på regnet utenfor og bare slappe helt av. #metime
Om det fryser og slikt, tyder det vel gjerne også på feber? :OAng syke barn.
Jeg leverte min datter i bhg og samtidig ble det annet førskolebarn båret inn med et stort sjal rundt.
X er litt syk i dag, forkjølet. Så x fryser og må få være inne.
Ehh, tror den ungen burde fått vært hjemme i dag jeg....
Jeg tenkte feber. Hjemme. Pledd og kos.Om det fryser og slikt, tyder det vel gjerne også på feber? :O
Mulig det burde vært hjemme altså..