God vaktPå jobb så skravles senere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God vaktPå jobb så skravles senere
Ha en fin dag på jobbGod morgen jenter.
Sitter i bilen på vei til jobb.
Blir en dag med mange møter
God morgen og Lige mådeGod morgenha en fin dag alle sammen, håper dere har det bra!
Hod morgenGod morgenhåper dere har sovet godt! Akkurat nå ligger lillebror vedsiden av meg å ser film, og jeg skal snart vekke frøkna så hu får gjort seg klar til skolen.
Kan ikke si jeg gleder meg veldig til å ringe jobb og si at jeg ikke kommer i dag heller. Var jo borte hele forje uke også...
Takk for det.Huff synd du gruer deg. Ikke i form? Masse lykke til![]()
Aha skjønner, men sånn er det jo bare.hvor langt er du på vei?Takk for det.
Graviditeten har gjort meg så svimmel, så hver gang jeg gjør noe som helst fysisk, svimler jeg rundt. Så, fungerer jo ikke på jobb.. Men får så dårlig samvittighet av å være sykemeldt [emoji14]
God morgen jenter.
Sitter i bilen på vei til jobb.
Blir en dag med mange møter
God morgen! Ha en fin dag på jobb, begge toGod morgen alle sammen
Passerer 13 uker i morgen, så kan jo (forhåpentligvis) enda være noe forbigåendeAha skjønner, men sånn er det jo bare.hvor langt er du på vei?![]()
Legen mente det måtte være bronkitt/lungebetennelse eller rs virus, men vi venter på svar på noen prøver som forhåpentligvis kan gi noen svar.Hod morgenhuff nei skjønner det. Hvordan syk er han?
Håper på detPasserer 13 uker i morgen, så kan jo (forhåpentligvis) enda være noe forbigående![]()
Aha. Lykke til og god bedringLegen mente det måtte være bronkitt/lungebetennelse eller rs virus, men vi venter på svar på noen prøver som forhåpentligvis kan gi noen svar.
Jeg har 100% nå, fikk 100% fast dagtid mens jeg var i permisjon. Spørs om ikke de angrer nå da jeg som var borte nesten 20 dager med sykt barn i okt, nov og des. Har 6 dager nå i januar og fått utvidet omsorgsdager pga kronisk sykdom hos barn så har 40 syktbarndager [emoji14]Aha. Lykke til og god bedringhvor stor stilling hadde du igjen?
Hehe huff. Men men sånn er det jo bare. De vet jo det. Håpe han snart kan bli frisk. Kan få litt utvidet her ogsåJeg har 100% nå, fikk 100% fast dagtid mens jeg var i permisjon. Spørs om ikke de angrer nå da jeg som var borte nesten 20 dager med sykt barn i okt, nov og des. Har 6 dager nå i januar og fått utvidet omsorgsdager pga kronisk sykdom hos barn så har 40 syktbarndager [emoji14]
Dere har ikke hatt behov for å søke ennå eller? Jeg innså før jul at jeg trengte flere dager, mamma hadde jo passet han omtrent like mye som jeg var hjemme fra jobb [emoji14] sånn som i desember hadde han 1 dag i bhg, og da måtte jeg hente han fordi han var dårlig [emoji14] takk for det, håper jeg ogsåHehe huff. Men men sånn er det jo bare. De vet jo det. Håpe han snart kan bli frisk. Kan få litt utvidet her også
Nei ikke hatt behov. Leit han skal være så masse syk stakkarDere har ikke hatt behov for å søke ennå eller? Jeg innså før jul at jeg trengte flere dager, mamma hadde jo passet han omtrent like mye som jeg var hjemme fra jobb [emoji14] sånn som i desember hadde han 1 dag i bhg, og da måtte jeg hente han fordi han var dårlig [emoji14] takk for det, håper jeg også![]()
Det beste er jo når man ikke har behov for de ekstra dagene, veldig greit å ha de når man har behov for deNei ikke hatt behov. Leit han skal være så masse syk stakkarmasse god bedring !
Helt santDet beste er jo når man ikke har behov for de ekstra dagene, veldig greit å ha de når man har behov for de![]()
Var der forje helg, men da bodde vi på hotell i byn og brukte hele helgen på å fly rundt i byn [emoji14]Helt santlenge siden du var i Bergen da?
AhaVar der forje helg, men da bodde vi på hotell i byn og brukte hele helgen på å fly rundt i byn [emoji14]