Skravletråd januar

Går på korttidsvikariat fram til mars foreløbig så får vi se
Om det skal reduseres for hver prosent hun andre kommee tilbake så går det jo ikke
Skjønner ikke at de har lov til det jeg da, det har aldri gått utover de som har vikariat at det blir endringer hos den som er borte hos oss. Nei du er jo tross alt avhengig av å tjene penger du også...

Skjønner ikke at de har lov til det jeg da, det har aldri gått utover de som har vikariat at det blir endringer hos den som er borte hos oss. Nei du er jo tross alt avhengig av å tjene penger du også...
Problemet er vel at de egt ikke hadde mer penger i vikarpotten fra sommeren og det skulle ikke brukes vikar uten at det var helt nødvendig.
Så er det brukt mye vikar likevel og da må de vel spare inn der de kan
Jeg synes jo ikke det er greit men kan jo ikke si noe

Problemet er vel at de egt ikke hadde mer penger i vikarpotten fra sommeren og det skulle ikke brukes vikar uten at det var helt nødvendig.
Så er det brukt mye vikar likevel og da må de vel spare inn der de kan
Jeg synes jo ikke det er greit men kan jo ikke si noe
Men sikker på at de faktisk har lov så lenge de har en kontrakt med deg? Jeg skjønner jo problemet, men det er jo fryktelig kjedelig for deg..

Endrer vaner sånn i det jeg nesten har funnet ut av en ja. Så vi håper det går seg til. Bli litt flinkere på å spise selv. Kanskje det løsner da. (men da kaster hun kategorisk tilside kjøtt og spiser bare grønsaker (tomat og agurk og paprika i alle fall) og pasta. Evt ris. Potet har hun vel ikke prøvd annet enn most i saus, gulrot husker jeg ikke hva hun syntes om.

Jaja, litt etter litt...

Alt går seg til heldigvis:)

Nesten halv porsjon. Ikke stor suksess, men i det minste grøt.

Han har kjøpt seks mnd bestemors gryte til henne, den middagen spiser hun i alle fall kanaler 2/3 av et glass.... Mat beregnet for hennes alder utgår, det har klumper....
Vi skal ha pizza. Og det spiser hun nemlig ikke. Kanskje litt av skorpen. Men ikke saus og fyll og ost. Nemlig.

Husker minstemann her også hadde angst for klumper:)
Spiste mat beregnet for mye mindre babyer og moste alt ekstra mye:)

Hei på dere [emoji4] en stund siden nå. Men vi har vært opptatt med sykdom også har jeg vært opptatt. Sovnet av på kveldene [emoji13]
Alt bra med dere? [emoji4]

Back
Topp