Ja det håper jeg også, ikke gøy å se lille tassen være syk...Æsj da så kjipt
Håpee han snart blir frisk igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det håper jeg også, ikke gøy å se lille tassen være syk...Æsj da så kjipt
Håpee han snart blir frisk igjen
Går du i vikariat nå eller?Nope synes ikke det
Nei det skjønner jegJa det håper jeg også, ikke gøy å se lille tassen være syk...
Går på korttidsvikariat fram til mars foreløbig så får vi seGår du i vikariat nå eller?
Skjønner ikke at de har lov til det jeg da, det har aldri gått utover de som har vikariat at det blir endringer hos den som er borte hos oss. Nei du er jo tross alt avhengig av å tjene penger du også...Går på korttidsvikariat fram til mars foreløbig så får vi se
Om det skal reduseres for hver prosent hun andre kommee tilbake så går det jo ikke
Problemet er vel at de egt ikke hadde mer penger i vikarpotten fra sommeren og det skulle ikke brukes vikar uten at det var helt nødvendig.Skjønner ikke at de har lov til det jeg da, det har aldri gått utover de som har vikariat at det blir endringer hos den som er borte hos oss. Nei du er jo tross alt avhengig av å tjene penger du også...
Men sikker på at de faktisk har lov så lenge de har en kontrakt med deg? Jeg skjønner jo problemet, men det er jo fryktelig kjedelig for deg..Problemet er vel at de egt ikke hadde mer penger i vikarpotten fra sommeren og det skulle ikke brukes vikar uten at det var helt nødvendig.
Så er det brukt mye vikar likevel og da må de vel spare inn der de kan
Jeg synes jo ikke det er greit men kan jo ikke si noe
Endrer vaner sånn i det jeg nesten har funnet ut av en ja. Så vi håper det går seg til. Bli litt flinkere på å spise selv. Kanskje det løsner da. (men da kaster hun kategorisk tilside kjøtt og spiser bare grønsaker (tomat og agurk og paprika i alle fall) og pasta. Evt ris. Potet har hun vel ikke prøvd annet enn most i saus, gulrot husker jeg ikke hva hun syntes om.
Jaja, litt etter litt...
Så jeg satser ikke på akebursdag, selv om det hadde vært gøy...
Nesten halv porsjon. Ikke stor suksess, men i det minste grøt.
Han har kjøpt seks mnd bestemors gryte til henne, den middagen spiser hun i alle fall kanaler 2/3 av et glass.... Mat beregnet for hennes alder utgår, det har klumper....
Vi skal ha pizza. Og det spiser hun nemlig ikke. Kanskje litt av skorpen. Men ikke saus og fyll og ost. Nemlig.
Det gjør jo det.Alt går seg til heldigvis![]()
Jeg har jo bare muntlig avtale så ja dessverreMen sikker på at de faktisk har lov så lenge de har en kontrakt med deg? Jeg skjønner jo problemet, men det er jo fryktelig kjedelig for deg..
Julwting på hadeland glassverkHva shoppet du?![]()
Jobber du uten kontrakt??Jeg har jo bare muntlig avtale så ja dessverre
Det er fryktelig lenge siden.Halla damer! Lenge siden sist! Hvordan går det med dere?
Det er fryktelig lenge siden.
Går bra med oss, og med dere?
Litt som med oss med andre ord.Det går bra her også. Jobber masse og fullt kjør hjemme som alltid. 3-åringen har roet seg litt ned og 2-åringen har virkelig fått egne meninger![]()