Hva som er skjedd?Vi venter på svar fra skolen før vi avgjør om skolesjefen får en mail ..
Mange frustrerte gutteforeldre nå..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva som er skjedd?Vi venter på svar fra skolen før vi avgjør om skolesjefen får en mail ..
Mange frustrerte gutteforeldre nå..
Jaa. Med kokesjokolade og alt[emoji173]️ fant en fantastisk god og grei oppskrift en gang, så nå går det kun i den oppskriften om jeg skal ha browniesSå den er hjemmelaget? Ikke noe toro pose?
WOW! Det må jeg si. Aldri laget det fra bunnen avJaa. Med kokesjokolade og alt[emoji173]️ fant en fantastisk god og grei oppskrift en gang, så nå går det kun i den oppskriften om jeg skal ha brownies![]()
Er ikke så veldig komplisert [emoji14] tar maks ti minutter å smekke sammen [emoji14]WOW! Det må jeg si. Aldri laget det fra bunnen av![]()
HeheEr ikke så veldig komplisert [emoji14] tar maks ti minutter å smekke sammen [emoji14]
Hvilket sete har dere?
På enkelte seter fins de et "håndtak" bak man kan dra opp og ryggen blir lenger og selene høyere
Haha [emoji14] Smaker mye bedre da med de hjemmelaga. Synes jeg. Du burde prøve en gang om du får tidHeheJaja, har utsikt rett ned på Toro fabrikken
Så får heller fortsette å støtte de
![]()
Innlegg som du har klart her nå, eller ny tråd ute på generelt forumet?Kordan skriver eg et nytt innlegg ???
Skriv oppskriften da om du giddHaha [emoji14] Smaker mye bedre da med de hjemmelaga. Synes jeg. Du burde prøve en gang om du får tid![]()
150g smørSkriv oppskriften da om du giddSå skal jeg prøve en dag.
Da er den fotografert, så har jeg den til energien dukker opp150g smør
150g kokesjokolade
3 egg
2 dl sukker
2 dl mel
1 ss vaniljesukker
1/2 ts bakepulver.
Smelt smør og sjokolade.
Rør eggene, og ha i sjokoladeblandingen. Rør deretter inn alt det tørre.
Blir en sånn liten form på 20x30 (tror jeg det blir). Smør den godt eller ha i bakepapir, sett midt i ovnen på 175 grader. Ca 20 min.
Fant den på en blogg en gang, og synes den var megagod.![]()
Ute på generelt så ser du oppe i høyre hjørne. Start ny tråd står detEt helt nytt![]()
Krever gjerne litt energi å bake, uansett hvor kort tid det tar.. Egentlig. Men denne er rimelig grei altså. Synes jeg, da.Da er den fotografert, så har jeg den til energien dukker opp![]()
God morgen ja. Gikk greit i går ,men vet jo ikke noe mer enda. Svar på prøvene kan ta 3-4uker. Her står det ostesmørbrød i ovnen og ungene ser litt Daniel tiger.
Den følelsen når du er sykemeldt for å ta vare på deg selv, få alenetid.... og så ringer de fra barnehagen og forteller at lille snupp har kastet opp 2 ganger... blææææ....
Fant meg 2 nye bukser. Ikke verstene på 50% heldigvis
![]()