Skravletråd januar

Så den er hjemmelaget? Ikke noe toro pose?
Jaa. Med kokesjokolade og alt[emoji173]️ fant en fantastisk god og grei oppskrift en gang, så nå går det kun i den oppskriften om jeg skal ha brownies :D

Jaa. Med kokesjokolade og alt[emoji173]️ fant en fantastisk god og grei oppskrift en gang, så nå går det kun i den oppskriften om jeg skal ha brownies :D
WOW! Det må jeg si. Aldri laget det fra bunnen av :)

Er ikke så veldig komplisert [emoji14] tar maks ti minutter å smekke sammen [emoji14]
Hehe :) Jaja, har utsikt rett ned på Toro fabrikken ;) Så får heller fortsette å støtte de :P

Blæææ.... er så sykt baby syk. Har så lyst å føde (jepp, sett på FEM). Men det passer ikke med graviditet akkurat nå. Håper ting har ordnet seg til høsten så vi kan planlegge en liten lillesøster eller lillebror da <3

Hehe :) Jaja, har utsikt rett ned på Toro fabrikken ;) Så får heller fortsette å støtte de :P
Haha [emoji14] Smaker mye bedre da med de hjemmelaga. Synes jeg. Du burde prøve en gang om du får tid :)

Skriv oppskriften da om du gidd ;) Så skal jeg prøve en dag.
150g smør
150g kokesjokolade
3 egg
2 dl sukker
2 dl mel
1 ss vaniljesukker
1/2 ts bakepulver.

Smelt smør og sjokolade.
Rør eggene, og ha i sjokoladeblandingen. Rør deretter inn alt det tørre.

Blir en sånn liten form på 20x30 (tror jeg det blir). Smør den godt eller ha i bakepapir, sett midt i ovnen på 175 grader. Ca 20 min.

Fant den på en blogg en gang, og synes den var megagod. :)

150g smør
150g kokesjokolade
3 egg
2 dl sukker
2 dl mel
1 ss vaniljesukker
1/2 ts bakepulver.

Smelt smør og sjokolade.
Rør eggene, og ha i sjokoladeblandingen. Rør deretter inn alt det tørre.

Blir en sånn liten form på 20x30 (tror jeg det blir). Smør den godt eller ha i bakepapir, sett midt i ovnen på 175 grader. Ca 20 min.

Fant den på en blogg en gang, og synes den var megagod. :)
Da er den fotografert, så har jeg den til energien dukker opp ;)

Da er den fotografert, så har jeg den til energien dukker opp ;)
Krever gjerne litt energi å bake, uansett hvor kort tid det tar.. Egentlig. Men denne er rimelig grei altså. Synes jeg, da.
Jeg er selv dårlig på å ha ekstra energi, og nå som gravid er jeg så svimmel og utmattet.. Var litt stolt av meg selv da jeg faktisk klarte vaske ordentlig av benker, rydde litt og lage meg kake [emoji14]

Back
Topp