Skravletråd januar

God morgen.

I går starta snuppa klokka fem. Jeg tok på meg skylda for den siden hun ble langt en halvtime for tidlig, så passet på å legge henne rett i går.

Så i dag startet den en gang mellom 4.30 og 4.45 denne morgenen her. Vi er snart klare for en dubb, jeg og lillesøster ;-)

Men først må vi kle på oss og gi de store frokost og kanskje spise selv og få dem avsted og levert...

Så tror jeg at vi lufter hunden kjapt i bæresele (ikke hunden. Jenta) og legger oss i senga både jeg og hun og sover litt begge to...

Selv om jeg burde gått tur
Og burde vasket og brettet klær mens hun sov.
Og sikkert burde jobbet.
 
God morgen.

I går starta snuppa klokka fem. Jeg tok på meg skylda for den siden hun ble langt en halvtime for tidlig, så passet på å legge henne rett i går.

Så i dag startet den en gang mellom 4.30 og 4.45 denne morgenen her. Vi er snart klare for en dubb, jeg og lillesøster ;-)

Men først må vi kle på oss og gi de store frokost og kanskje spise selv og få dem avsted og levert...

Så tror jeg at vi lufter hunden kjapt i bæresele (ikke hunden. Jenta) og legger oss i senga både jeg og hun og sover litt begge to...

Selv om jeg burde gått tur
Og burde vasket og brettet klær mens hun sov.
Og sikkert burde jobbet.
Blir fort krøll på søvnen da ja. Her er lillemor snørrete så sover dårlig. Må prøve å hvile før jeg henter i barnehagen igjen. Ellers skal jeg til frisør i dag
 
Blir fort krøll på søvnen da ja. Her er lillemor snørrete så sover dårlig. Må prøve å hvile før jeg henter i barnehagen igjen. Ellers skal jeg til frisør i dag
Krøll på søvn for både mor og datter.

Hun sovnet selvsagt på vei til bhg. Men våknet når vi leverte og sovnet ikke på vei hjem.

Nå har jeg spist frokost og så la vi oss på senga begge to. "du og jeg og puppen" som jeg sier til henne. Det var hun enig i.

Hunden er ikke luftet enda, værmeldingen tilsier at ingen av oss har lyst ut på en stund
5485025c47c7dcf00f116744914deace.jpg
 
Blir fort krøll på søvnen da ja. Her er lillemor snørrete så sover dårlig. Må prøve å hvile før jeg henter i barnehagen igjen. Ellers skal jeg til frisør i dag
Krøll på søvn for både mor og datter.

Hun sovnet selvsagt på vei til bhg. Men våknet når vi leverte og sovnet ikke på vei hjem.

Nå har jeg spist frokost og så la vi oss på senga begge to. "du og jeg og puppen" som jeg sier til henne. Det var hun enig i.

Hunden er ikke luftet enda, værmeldingen tilsier at ingen av oss har lyst ut på en stund
5485025c47c7dcf00f116744914deace.jpg
 
Blir fort krøll på søvnen da ja. Her er lillemor snørrete så sover dårlig. Må prøve å hvile før jeg henter i barnehagen igjen. Ellers skal jeg til frisør i dag
Krøll på søvn for både mor og datter.

Hun sovnet selvsagt på vei til bhg. Men våknet når vi leverte og sovnet ikke på vei hjem.

Nå har jeg spist frokost og så la vi oss på senga begge to. "du og jeg og puppen" som jeg sier til henne. Det var hun enig i.

Hunden er ikke luftet enda, værmeldingen tilsier at ingen av oss har lyst ut på en stund
5485025c47c7dcf00f116744914deace.jpg
 
Blæ. Jeg fikk melding om at innlegget ikke ble postet de første to gangene....
 
Det er jeg enig i:)
Men egentlig er jeg ikke så lysten på lekeland. For da vil guttungen det også. Og jeg et meget godt fornøyd med å ha hans på skolen. Det er gratis så lenge vi inviterer hele klassen, og vi gjør det sammen med 1-2 andre som også har bursdag i august (eller, en i juli og en i august og min i august og evt en uka etter min, der er noen å ta av...) så det er ikke mye jobb på hver med baking og sånn heller, og flere voksne til å holde styr på dem. Liker det sånn.
 
Krøll på søvn for både mor og datter.

Hun sovnet selvsagt på vei til bhg. Men våknet når vi leverte og sovnet ikke på vei hjem.

Nå har jeg spist frokost og så la vi oss på senga begge to. "du og jeg og puppen" som jeg sier til henne. Det var hun enig i.

Hunden er ikke luftet enda, værmeldingen tilsier at ingen av oss har lyst ut på en stund
5485025c47c7dcf00f116744914deace.jpg
Ser ikke så fristende med tur ut nei. Her er begge små levert i barnehagen. Håpe det går bra med lillemor i dag også. Sendte med smoothier i dag. Drikker litt lite. Hun liker vann altså ,men er jo vant til pupp på dagtid også
 
Back
Topp