Skravletråd januar

Dine? Tvillinger da eller? :)
Ja, vi var egentlig ferdig etter 2... Men heldigvis unge da vi sa det ;) så nå kommer neste kull :D nr 4 kommer i april :)
Haha ser jeg skreiv litt rart, har ei som blir 10 og en som er 17 mnd. Nei har heldigvis ikke tvillinger, syntes det er travelt nok med de 2 jeg har [emoji14] jeg sa lenge at om jeg skulle ha nr 2, måtte den komme innen eldste var 6-7. Men så kom han når hu var 8,5, ikke helt planlagt men han har gjort familien komplett :)

Ja om man får de første i en ung alder så er det nok litt lettere å forandre mening senere når de er blitt litt større :) når i april har du termin?

Haha ser jeg skreiv litt rart, har ei som blir 10 og en som er 17 mnd. Nei har heldigvis ikke tvillinger, syntes det er travelt nok med de 2 jeg har [emoji14] jeg sa lenge at om jeg skulle ha nr 2, måtte den komme innen eldste var 6-7. Men så kom han når hu var 8,5, ikke helt planlagt men han har gjort familien komplett :)

Ja om man får de første i en ung alder så er det nok litt lettere å forandre mening senere når de er blitt litt større :) når i april har du termin?

Aha, da forstår jeg :D

Her føler vi at familien blir komplett når nr 4 bare kommer på plass :D rart, men man setter så mye mer pris på det når man har blitt eldre og mer moden. Da vi var yngre så var det mer som en selvfølge å få barn... Har jo skjønt nå at det ikke er det! Så vi er heldige [emoji173]

Termin er 17.april, men om jeg får innvilget ks så blir det vel tatt 1 uke før :) håper på det!

Aha, da forstår jeg :D

Her føler vi at familien blir komplett når nr 4 bare kommer på plass :D rart, men man setter så mye mer pris på det når man har blitt eldre og mer moden. Da vi var yngre så var det mer som en selvfølge å få barn... Har jo skjønt nå at det ikke er det! Så vi er heldige [emoji173]

Termin er 17.april, men om jeg får innvilget ks så blir det vel tatt 1 uke før :) håper på det!

Greit å få følelsen av at familien blir komplett :)

Hadde aldri den følelsen av at unger skulle man bare ha, begge mine var en liten overraskelse [emoji14] og siden jeg var 19, singel og første av venner som ble gravid var ikke det noe som var blitt tema ennå Haha

Får håpe du får innvilget ks da :)

Nope, det gikk i stå.
Jeg vil bli ferdig, så bare å fortsette.

Har spist pizza og sett julens siste julefilm, polarekspressen

Snart skal lillemor legges, men jeg skal se om jeg får tatt litt mer først og håpe at mannen kan få gjort en del (bære bort bla) mens jeg legger henne

Det er mest bæring igjen, men juleserviset er å bære noe ned og noe opp, resten er mye stabling. Ja, og demontere juletreet.

Også skulle jeg byttet gardiner, men vi får se

Så koselig med pizza og julefilm:D

Så gøy.

Bhg eldste gikk i før vi flytta hadde juletrefest, det var gøy! Nå har vi ikke "tilgang" på noen :(

Vi har bare en juletrefest igjen, neste år:( blir rart når alle barna er ferdig i barnehagen...
Så dumt de ikke har fest der dere bor nå?:(

Greit å få følelsen av at familien blir komplett :)

Hadde aldri den følelsen av at unger skulle man bare ha, begge mine var en liten overraskelse [emoji14] og siden jeg var 19, singel og første av venner som ble gravid var ikke det noe som var blitt tema ennå Haha

Får håpe du får innvilget ks da :)
Takk for det :D

Må jo prøve .trives her

Trives ikke med tastaturet på mobilen og mangel på app.

En stund til evt pc i kveld også, må få vekk jula. Fikk tatt serviset før jeg la lillemor, så da er det treet og å bære ned.

Gardinene blir en annen dag, de nye må jo strykes

Mangel på app er tungvint:(

Back
Topp