Skravletråd januar

Ikke så mye kos, det er jobb. Og jeg har mentalt ikke helt lett dette med jula denne gangen uten at jeg vet hvorfor, men det er et ork.

Det skal bli godt å bli ferdige. Litt tomt, men godt

Halvferdig, kasser overalt, ribbet juletre og hele greia. Ringer på. Nabogutt inn.

Men vi skal få ting bort i dag altså

Håper dere har kommet i mål:)

God ettermiddag [emoji4] lillegutt har ikke hatt falsk kruppanfall siden fredag kveld nå. Snuppa er feberfri. Håper snart sykdom er ute av huset. Holdt på siden 19.desember... hvordan går det med dere? [emoji4] lagt ut super nitro vognen vår i håp om å få solgt den så jeg kan kjøpe ny super nitro til lillegutt [emoji4]

Godt å høre at barna er i bedre form:)

Kommet hjem fra juletrefest med barnehagen:) gutta koste seg og fikk virkelig utløp for litt energi:P

Håper dere har kommet i mål:)
Nope, det gikk i stå.
Jeg vil bli ferdig, så bare å fortsette.

Har spist pizza og sett julens siste julefilm, polarekspressen

Snart skal lillemor legges, men jeg skal se om jeg får tatt litt mer først og håpe at mannen kan få gjort en del (bære bort bla) mens jeg legger henne

Det er mest bæring igjen, men juleserviset er å bære noe ned og noe opp, resten er mye stabling. Ja, og demontere juletreet.

Også skulle jeg byttet gardiner, men vi får se

Kommet hjem fra juletrefest med barnehagen:) gutta koste seg og fikk virkelig utløp for litt energi:p
Så gøy.

Bhg eldste gikk i før vi flytta hadde juletrefest, det var gøy! Nå har vi ikke "tilgang" på noen :(

Back
Topp