Søknad for hva? [emoji3]Da er søknaden ferdigskrevet og sendt ei venninne for gjennomlesning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søknad for hva? [emoji3]Da er søknaden ferdigskrevet og sendt ei venninne for gjennomlesning.
Lykke til!
Søknad for hva? [emoji3]
Lykke til [emoji4]Takk, det er en jobbsøknad![]()
Jeg har en jobb allerede, har bare litt mer lyst på denne så da søker jeg.Lykke til [emoji4]
Skulle ønske jeg kunne jobbet..
Sitter og skriver.
Er redd den blir for lang, er det ikke bare en side disse søknadene bør være på?
Ja, ingen tvil om det.
Og uten egen mobil/app blir det enda litt mindre fra meg et par uker
Så gøy da, har ikke hvert på juletrefest på mange år men var jo så gøy når jeg var barn![]()
Har hørt noe om at de ikke bør være mer enn en side, men på den andre siden, dersom jeg skal klare å si at jeg kan alt som er det umulig å få den under...Vet ikke om det er noen "regler" for sånt?![]()
Mhm å sp har vi hatt besøk av en mus der oppe så det er vel bare å kaste
Ikke så mye kos, det er jobb. Og jeg har mentalt ikke helt lett dette med jula denne gangen uten at jeg vet hvorfor, men det er et ork.
Det skal bli godt å bli ferdige. Litt tomt, men godt
Halvferdig, kasser overalt, ribbet juletre og hele greia. Ringer på. Nabogutt inn.
Men vi skal få ting bort i dag altså
Da er søknaden ferdigskrevet og sendt ei venninne for gjennomlesning.
God ettermiddag [emoji4] lillegutt har ikke hatt falsk kruppanfall siden fredag kveld nå. Snuppa er feberfri. Håper snart sykdom er ute av huset. Holdt på siden 19.desember... hvordan går det med dere? [emoji4] lagt ut super nitro vognen vår i håp om å få solgt den så jeg kan kjøpe ny super nitro til lillegutt [emoji4]
Det er tungvidt. Men jeg sniker da inn av og til.Det er jo trist for oss![]()
Har hørt noe om at de ikke bør være mer enn en side, men på den andre siden, dersom jeg skal klare å si at jeg kan alt som er det umulig å få den under...
Det er tungvidt. Men jeg sniker da inn av og til.
Nope, det gikk i stå.Håper dere har kommet i mål![]()
Så gøy.Kommet hjem fra juletrefest med barnehagengutta koste seg og fikk virkelig utløp for litt energi
![]()
Så koselig med juletrefestKommet hjem fra juletrefest med barnehagengutta koste seg og fikk virkelig utløp for litt energi
![]()
Er ikke der lengerÅ nei så kjedeligfram med musefelle!