Skravletråd januar

Først feber, så utslett.
Jeg tror jeg var litt stor i kjeften her om dagen.
Tror faktisk Lille U faktisk har fått vannkopper nå :)

Det er bra, for liker å ha deg her!:D
Må jo prøve .trives her

Trives ikke med tastaturet på mobilen og mangel på app.

En stund til evt pc i kveld også, må få vekk jula. Fikk tatt serviset før jeg la lillemor, så da er det treet og å bære ned.

Gardinene blir en annen dag, de nye må jo strykes

Akkurat nå legger vi barn. Så skal jula bæres bort.
Her er heldigvis minste i seng :) har vel sovet i 1 time :) de eldste legger seg selv ;) jula må bort her også.. tiltak! Men har heldigvis fått tatt masse i dag. Resten får jeg ta i morgen. Har du pakket ned alt slik at det er klart?

Her er heldigvis minste i seng :) har vel sovet i 1 time :) de eldste legger seg selv ;) jula må bort her også.. tiltak! Men har heldigvis fått tatt masse i dag. Resten får jeg ta i morgen. Har du pakket ned alt slik at det er klart?
Treet står. Ribbet for pynt men må demonteres. (Plast) ellers bare å bære.

Gardinene venter til en annen dag og lysene ute lar vi henge lenger, det er så fint i mørketida

Treet står. Ribbet for pynt men må demonteres. (Plast) ellers bare å bære.

Gardinene venter til en annen dag og lysene ute lar vi henge lenger, det er så fint i mørketida
Hehe, her var treet det første som røk ut [emoji14] vi hadde ikke plast, og med en liten en som elsket å dra ned pynt kombinert med et dryssende tre så forsvant det allerede 2.juledag ;)

Har ikke tatt gardinene her heller. Må kjøpe nye å henge opp først [emoji14] har lyst på noen lys lilla som ikke er så tunge :)

Jeg var litt, men så sovnet jeg mens jeg skulle skravle litt og nå må jeg få rydda/vaska her så det er klart til jobb i morra...
Jeg har drukket kaffe i kveld, så her er jeg altfor våken [emoji14] huset er rydda og vaska, så det er vel redebyggingen som har begynt underbevissthet her.

Jeg har drukket kaffe i kveld, så her er jeg altfor våken [emoji14] huset er rydda og vaska, så det er vel redebyggingen som har begynt underbevissthet her.
Jeg rydda tidligere i dag også, men kjøkkenet må taes hver kveld uansett og så rydde stua, vaske badet og ta ett tonn med klær [emoji14] gjør minimalt med husarbeid når barna er våkne, selv om jeg har rydda, vaska og kokkelert sammen med småen i dag da :)

Jeg rydda tidligere i dag også, men kjøkkenet må taes hver kveld uansett og så rydde stua, vaske badet og ta ett tonn med klær [emoji14] gjør minimalt med husarbeid når barna er våkne, selv om jeg har rydda, vaska og kokkelert sammen med småen i dag da :)
Her var ungene ute mens jeg styrte. Regelrett jaget de eldste ut, og de ville ha med seg minsten :) var ikke akkurat lei meg for det ;) rart hvor fort det kjøkkenet blir rotete [emoji14] her kan det være strøkent på ettermiddagen, men se ut som en dass på kvelden [emoji14] slik hos Eg også?

Her var ungene ute mens jeg styrte. Regelrett jaget de eldste ut, og de ville ha med seg minsten :) var ikke akkurat lei meg for det ;) rart hvor fort det kjøkkenet blir rotete [emoji14] her kan det være strøkent på ettermiddagen, men se ut som en dass på kvelden [emoji14] slik hos Eg også?

Nei da blir man ikke lei seg akkurat [emoji23] ja har akkurat samme problemet med kjøkkenet mitt [emoji14] hvor gamle er ungene? :)

Det går vannkopper i barnehagen og han var på besøk i en avdeling hvor det går like før jul.
Tar rundt 20 dager fra smitte til utbrudd så det stemmer veldig godt
14-21 dager. (Eller var det 10-21?)

Det tok ganske nøyaktig 14 for hver av mine tre for et år siden, men kan godt ha tatt 20 hos dere ja.

Ser det jo på utslettet innen et døgn eller to uten tvil

Back
Topp