Skravletråd januar

Kos dere med rydding:)
Blir litt tomt etterpå synes jeg:p
Ikke så mye kos, det er jobb. Og jeg har mentalt ikke helt lett dette med jula denne gangen uten at jeg vet hvorfor, men det er et ork.

Det skal bli godt å bli ferdige. Litt tomt, men godt

Halvferdig, kasser overalt, ribbet juletre og hele greia. Ringer på. Nabogutt inn.

Men vi skal få ting bort i dag altså

Da er søknaden ferdigskrevet og sendt ei venninne for gjennomlesning.

God ettermiddag [emoji4] lillegutt har ikke hatt falsk kruppanfall siden fredag kveld nå. Snuppa er feberfri. Håper snart sykdom er ute av huset. Holdt på siden 19.desember... hvordan går det med dere? [emoji4] lagt ut super nitro vognen vår i håp om å få solgt den så jeg kan kjøpe ny super nitro til lillegutt [emoji4]

God ettermiddag [emoji4] lillegutt har ikke hatt falsk kruppanfall siden fredag kveld nå. Snuppa er feberfri. Håper snart sykdom er ute av huset. Holdt på siden 19.desember... hvordan går det med dere? [emoji4] lagt ut super nitro vognen vår i håp om å få solgt den så jeg kan kjøpe ny super nitro til lillegutt [emoji4]
Hei på deg.
Her er mini feberfri og forkjølelsen min er ved å løsne.
Lykke til med salg av vogn

Hei på deg.
Her er mini feberfri og forkjølelsen min er ved å løsne.
Lykke til med salg av vogn
Er mye sykdom nå :/ godt dere er bedre [emoji4]
Tusen takk! Selger ikke bagen da jeg vil ta vare på den så spent på hvor fort den vogna blir solgt. Har så dårlig plass å ta vare på ting... skulle tatt vare på masse til neste gang, men siden vi har dårlig lagringsplass og ikke vet når vi prøver. Vi vil flytte og komme oss ordentlig inn i ting først før vi prøver igjen. Tar det som det kommer. Er straks 27 så god tid!

Er mye sykdom nå :/ godt dere er bedre [emoji4]
Tusen takk! Selger ikke bagen da jeg vil ta vare på den så spent på hvor fort den vogna blir solgt. Har så dårlig plass å ta vare på ting... skulle tatt vare på masse til neste gang, men siden vi har dårlig lagringsplass og ikke vet når vi prøver. Vi vil flytte og komme oss ordentlig inn i ting først før vi prøver igjen. Tar det som det kommer. Er straks 27 så god tid!
27 er ingen alder i det hele tatt :)
Flytte til bare større, eller helt nytt sted?

27 er ingen alder i det hele tatt :)
Flytte til bare større, eller helt nytt sted?
Større og annen plass [emoji4] sett oppover mot Eidsvoll. Er jo bare en som får lån her så vi har ikke all verden å kjøpe for, men vi finner vel noe. Også får vi heller oppgradere senere igjen [emoji4]

Oppover mor Eidsvoll, det er ikke så langt fra oss det :)
Hvor bor dere igjen? [emoji4] vi skal få ny takst på leiligheten her snart. Spent på den og min kjære fikk betalt ned en del lån når moren døde så hell i all sorg sånn sett da

Back
Topp