Så gøy da, har ikke hvert på juletrefest på mange år men var jo så gøy når jeg var barnGod søndag
Her er halvparten ute på tur, og så skal vi på juletrefest med barnehagen kl 15![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy da, har ikke hvert på juletrefest på mange år men var jo så gøy når jeg var barnGod søndag
Her er halvparten ute på tur, og så skal vi på juletrefest med barnehagen kl 15![]()
Lese bok og se filmerGod søndagen liten tur innom, småen sover litt så jeg skal en tur i dusjen før vi tar en tur ut i finværet og så må jeg ta leiligheten. Hva slags planer har dere i dag da?
Mhm å sp har vi hatt besøk av en mus der oppe så det er vel bare å kasteSamler seg opp en del kastbart ja![]()
Ikke så mye kos, det er jobb. Og jeg har mentalt ikke helt lett dette med jula denne gangen uten at jeg vet hvorfor, men det er et ork.Kos dere med rydding
Blir litt tomt etterpå synes jeg![]()
Ja, må nok bare smøre meg med tålmodighetDa er det bare å vente![]()
Hei på deg.God ettermiddag [emoji4] lillegutt har ikke hatt falsk kruppanfall siden fredag kveld nå. Snuppa er feberfri. Håper snart sykdom er ute av huset. Holdt på siden 19.desember... hvordan går det med dere? [emoji4] lagt ut super nitro vognen vår i håp om å få solgt den så jeg kan kjøpe ny super nitro til lillegutt [emoji4]
Er mye sykdom nå :/ godt dere er bedre [emoji4]Hei på deg.
Her er mini feberfri og forkjølelsen min er ved å løsne.
Lykke til med salg av vogn
27 er ingen alder i det hele tattEr mye sykdom nå :/ godt dere er bedre [emoji4]
Tusen takk! Selger ikke bagen da jeg vil ta vare på den så spent på hvor fort den vogna blir solgt. Har så dårlig plass å ta vare på ting... skulle tatt vare på masse til neste gang, men siden vi har dårlig lagringsplass og ikke vet når vi prøver. Vi vil flytte og komme oss ordentlig inn i ting først før vi prøver igjen. Tar det som det kommer. Er straks 27 så god tid!
Større og annen plass [emoji4] sett oppover mot Eidsvoll. Er jo bare en som får lån her så vi har ikke all verden å kjøpe for, men vi finner vel noe. Også får vi heller oppgradere senere igjen [emoji4]27 er ingen alder i det hele tatt
Flytte til bare større, eller helt nytt sted?
Oppover mor Eidsvoll, det er ikke så langt fra oss detStørre og annen plass [emoji4] sett oppover mot Eidsvoll. Er jo bare en som får lån her så vi har ikke all verden å kjøpe for, men vi finner vel noe. Også får vi heller oppgradere senere igjen [emoji4]
Hvor bor dere igjen? [emoji4] vi skal få ny takst på leiligheten her snart. Spent på den og min kjære fikk betalt ned en del lån når moren døde så hell i all sorg sånn sett daOppover mor Eidsvoll, det er ikke så langt fra oss det![]()
Jeg bor omtrent midt mellom Gardermoen og OsloHvor bor dere igjen? [emoji4] vi skal få ny takst på leiligheten her snart. Spent på den og min kjære fikk betalt ned en del lån når moren døde så hell i all sorg sånn sett da
Åja [emoji4]Jeg bor omtrent midt mellom Gardermoen og Oslo
Og dere?Åja [emoji4]
Nå bor vi på østsiden av Oslo. Vi har ikke råd til større sted her og vil bo mer landlig [emoji4]Og dere?
Vi flyttet fra sørøst i Oslo til denne siden.Nå bor vi på østsiden av Oslo. Vi har ikke råd til større sted her og vil bo mer landlig [emoji4]
Lykke til!Da er søknaden ferdigskrevet og sendt ei venninne for gjennomlesning.
Jeg trives jo mer på landet [emoji4] selv om jeg er født og oppvokst i storbyenVi flyttet fra sørøst i Oslo til denne siden.
Er en veldig god ide![]()