Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og! Glad jeg er alene og kan grine fritt Sitter her med smågodt posen og er klar til å kose meg.Nå begynner ønskebarn det er så koselig program.. Gråter nesten gjennom hele programmet ",
Så flink du er
Trener før jobb med mine kollegaer. Vi trener 3-4 ganger i uken fra 6-7.10
Begynner på jobb 7.30
Jeg jobber fra 7.30-17.15, etter det er jeg død hehe. Så jeg hadde aldri klart å trene på kvelden nå ihvertfallOi! Jeg syns det er så imponerende at folk klarer å trene før jobb! Blir som regel på kvelden her.
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg jobber fra 7.30-17.15, etter det er jeg død hehe. Så jeg hadde aldri klart å trene på kvelden nå ihvertfall
Legetime nå kl 13...
Det gikk så bra, 2 uker til og om formen ikke blir bedre vil jeg nok bli sykemeldt mer enn 2 uker etter det.Lykke til Leste at du gruet deg litt ift.videre sykemelding Skal ikke være sånn.. Håper det går bedre enn forventet
Formen er opp og ned. Kvalmen er der storsett hele dagen, men værst på morgenen og hvis jeg er sulten. Har ikke matlyst når jeg så kvalm, og hadde akuratt en ny spyøkt.. ikke mye gøy! men spyr heldigvis ikke mye, det kan gå noen dager mellom hver gang.
Men jeg må bare spørre når jeg er her inne. Jeg og kjæresten hadde sex og ca. 1 time etter på fikk jeg en blødning med friskt blod og var igrunnen mye, men det var bare mye med en gang også ble det bare mindre og mindre for vær gang jeg tørket meg. Blødningen varte vel ett par timer. og jeg syns det var rart at den kom 1 time etter sex og ikke med en gang. Burde jeg gå å skjekke det med eventuelt ultralyd eller noe? Hva kan være årsaken til den blødningen? er det farlig? er så bekymret!