Skravletråd gul

Vekt levert her også. Står fortsatt bom fast på samme vekt som startvekt i svangerskapet. Tror kiloene har grodd fast :p må vel se litt mer nøye på kostholdet, nytta ikke å kutte ut pottis og sjokolade og begynne å bevege seg :p
Jeg har gått opp 2 kg siden slutten av forrige slankekrig :O Vil helst legge all skyld på all hormonbehandlingen jeg har hatt i det siste, men jeg har vel ikke akkurat vært så veldig flink heller :p
 
Jeg har gått opp 2 kg siden slutten av forrige slankekrig :O Vil helst legge all skyld på all hormonbehandlingen jeg har hatt i det siste, men jeg har vel ikke akkurat vært så veldig flink heller :p
Greit å ha noe å skylde på :p vi får ta oss i nakken nå når krigen er i gang :)
 
Vekt levert her også. Står fortsatt bom fast på samme vekt som startvekt i svangerskapet. Tror kiloene har grodd fast :p må vel se litt mer nøye på kostholdet, nytta ikke å kutte ut pottis og sjokolade og begynne å bevege seg :p

Slik funker bare I en periode. Men du er på riktig vei. Det er viktig å spise nok, men ikke for mye. Du skal ha underskudd av kcal men en kan ikke legge seg for lavt heller. Da stopper det også opp. Jeg har lærd mye om dette de siste månedene. Hvis du ønsker hjelp med kosthold så er det bare å si ifra så kan jeg prøve å hjelpe :)
 
Slik funker bare I en periode. Men du er på riktig vei. Det er viktig å spise nok, men ikke for mye. Du skal ha underskudd av kcal men en kan ikke legge seg for lavt heller. Da stopper det også opp. Jeg har lærd mye om dette de siste månedene. Hvis du ønsker hjelp med kosthold så er det bare å si ifra så kan jeg prøve å hjelpe :)
Har gått ned mange kilo tidligere, så vet hva som skal til. Men kan ikke gå all in siden jeg fullammer, hadde dermed håpet at det skulle hjelpe litt å kutte snop og komme meg i bevegelse som en start. Skulle liksom tro at de 2-3 store sjokoladeplatene og potetgullposene jeg har trykt i meg hver uke ville gi litt utslag på vekta. At når de forsvant ut av kostholdet ble jeg å gå ned. For jeg har ikke gått opp noe heller, har vært på denne vekta ca de siste to årene :oops: sånn forutenom de 11 kiloene jeg gikk opp i svangerskspet som forsvant igjen etter noen uker. Men tar tak i kostholdet nå da, men blir ikke å telle kalorier for da blir jeg helt nazi. Så jeg bare minsker på mengden av hva jeg vanligvis spiser og går for magrere alternativer. Bør gå litt ned med det uten at det går utover melka.
 
Alle har levert vekt og vi veier tilsammen 776,3 kg.

Sånn for å pirke litt (men mest fordi det hadde spart meg mye tid når jeg regner sammen og fordi det er slik det står i reglene og vi alltid har gjort det) så hadde det vært supert om alle i veietråden kunne redigert sitt innlegg til neste uke slik at oppsettet ser slik ut:

Startvekt:
-------------------------
Uke 1

Vekt:
Endring i kg:
Endring i prosent:


God helg ;)
 
Hei alle!
Jeg har to skolebarn og ei lita ei på 15 måneder. Har gått ned så jeg er litt under startvekt før svangerskapet, problemet var bare at jeg gikk opp noen kg det siste halvåret før jeg ble gravid og det er de jeg vil gjøre noe med :)
 
  • Liker
Reactions: BMC
Fader altså, er såååå snopesyk! Hjelper IKKE at min andre halvdel har is i frysern, sjokolade i kjøleskapet og snop på kjøkkenet!
 
Dårlig start på slankekrigen for min del. Feiring av 3-årsdagen til eldstemann i dag, så ga meg selv litt fri i forhold til kostholdet. Men fra og med i morgen er det andre tider
 
Dårlig start på slankekrigen for min del. Feiring av 3-årsdagen til eldstemann i dag, så ga meg selv litt fri i forhold til kostholdet. Men fra og med i morgen er det andre tider
Heldigvis mange dager til veiing :cool:
 
Fader altså, er såååå snopesyk! Hjelper IKKE at min andre halvdel har is i frysern, sjokolade i kjøleskapet og snop på kjøkkenet!
I dag er det lørdag. Så det er for min del lov med én utskeielse i dag. Men kun på lørdag, fredag og søndag er det ikke lov!
 
I dag er det lørdag. Så det er for min del lov med én utskeielse i dag. Men kun på lørdag, fredag og søndag er det ikke lov!
Jeg må bare holde meg unna. Eier ikke selvkontroll haha :p
 
Så på utfordringene nå. Her skal vi klare å samle masse poeng. Skal vi registeret her inne først og så på den felles siste dag ? Jeg har ikke vert med på det før. Men vil jo ikke at alle de andre skal se før siste dag får å ikke hvis hvor mye de må gjøre for å slå oss.
 
Så på utfordringene nå. Her skal vi klare å samle masse poeng. Skal vi registeret her inne først og så på den felles siste dag ? Jeg har ikke vert med på det før. Men vil jo ikke at alle de andre skal se før siste dag får å ikke hvis hvor mye de må gjøre for å slå oss.
Trenger ikke fylle den ut før fredagen. Du kan feks skrive det ned for deg selv en plass :) satser på vi får mange poeng! :D
 
E dåke klare for utfordringa i dag jenter? :D
 
E dåke klare for utfordringa i dag jenter? :D
1,3 liter vann inntatt allerede :p snopefritt lever jeg uansett nå! Skal ut å trille minien. Så får jeg se med trening..
 
1,3 liter vann inntatt allerede :p snopefritt lever jeg uansett nå! Skal ut å trille minien. Så får jeg se med trening..

Eg skal ha tapaskveld her i kveld, kusinetreff :) så eg må berre prøva å holda meg unna snopet :)
 
  • Liker
Reactions: BMC
Akuratt ferdig med dagens treningsøkt. Syklet 4.5 mil. Og snart ferdig med førte liter vann. Snop spiser jeg ikke så det er ikke noe problem :)

Da e jo knallbra. Eg tenkte egentlig eg sku ha treningsfri i dag sio eg tok mila i går, men kanskje eg berre må ha meg ein joggetur å sanka litt poeng :D
 
Back
Topp