Skravletråd gul

Var ute å løp I går selv. Ikke konkurrere. Merker at låra ikke er helt fornøyde nå :(Men bonus poeng skal også sankes for laget her, så trening blir det hver dag. Gruer meg litt til I morgen :)

Gangsperr og det får eg heldigvis ikke lenger. Er bare at kroppen og beina kjennes litt tyngre ut noen dager. Men har ikke spist så mye fornuftig i dag før eg begynte å løpe heller så det har jo og litt å si :)
 
Har ikke sett på utfordringen, kjempetravel helg.. Med masse mat og drikke i festlige lag, hehe. Skal gjøre mitt beste frem mot fredag, men i dag har jeg ikke orka å tenke sunt i det hele tatt.
 
Dansa forresten som gale (bokstavelig talt) i natt, svetten rant... Lurer på om det er trening eller mosjon... :p
 
Så flinke dere er! Jeg har vært på hyttetur i helga, så det har vært trått. Mye god mat og drikke. Satser på at hverdagen rydder opp :p Pøser på med vann nå på jobb i det minste ;)
 
Jeg syns det hadde vært kjekt å ha et ekstra mål som lag. Det hadde noen på et annet lag sist, og det blir en liten ekstra motivasjon for å pushe ekstra på :) Utfordringen er tross alt ikke det viktigste, vekta har veldig mye å si.

Hvor mye klarer vi å gå ned denne uka tror dere? :D Sist veide vi til sammen 776.3 kg. Klarer alle gå ned 0.5 kg, er vi nede på 771.8. Er kanskje 770 et mål vi kan pushe oss litt ekstra for å nå? 0.7 per pers?
 
Jeg syns det hadde vært kjekt å ha et ekstra mål som lag. Det hadde noen på et annet lag sist, og det blir en liten ekstra motivasjon for å pushe ekstra på :) Utfordringen er tross alt ikke det viktigste, vekta har veldig mye å si.

Hvor mye klarer vi å gå ned denne uka tror dere? :D Sist veide vi til sammen 776.3 kg. Klarer alle gå ned 0.5 kg, er vi nede på 771.8. Er kanskje 770 et mål vi kan pushe oss litt ekstra for å nå? 0.7 per pers?

Noen klarer alltid mer og andre mindre. :) så vi kan jo prøve å ha det som mål. :D
 
Har meldt meg på pulsstep i dag... om dere ikke hører mer fra meg så er det fordi jeg daua på trening :p

Hahahaha. Då ska vi melda frå :D da blir sikkert veldig bra. Berre å sanka poeng te laget :D
 
Nå er det til og med for sent å angre og melde seg av :eek: eeeek! Ser for meg jeg dauer av oppvarminga haha :p
 
Jeg syns det hadde vært kjekt å ha et ekstra mål som lag. Det hadde noen på et annet lag sist, og det blir en liten ekstra motivasjon for å pushe ekstra på :) Utfordringen er tross alt ikke det viktigste, vekta har veldig mye å si.

Hvor mye klarer vi å gå ned denne uka tror dere? :D Sist veide vi til sammen 776.3 kg. Klarer alle gå ned 0.5 kg, er vi nede på 771.8. Er kanskje 770 et mål vi kan pushe oss litt ekstra for å nå? 0.7 per pers?
Håper vi klarer 770 :)
 
Ja, eg merke stor forskjell no med 37 kg vekk :D e som natt og dag :)
Ja det kan jeg tenke meg! Har jo et håp om å få av 40 kilo, men det er en lang og hard jobb :p første mål er under 100!
 
Ja det kan jeg tenke meg! Har jo et håp om å få av 40 kilo, men det er en lang og hard jobb :p første mål er under 100!

Ja, det e hard jobb desverre. Men det e sååå verdt det :)
 
Back
Topp