Skravletråd gul

Ja :) Har siste krampetrekning i kveld med usunne kjeks. Bryr meg ikke om vekta i morgen :D
Haha, bare greit å ha litt ekstra på startvekta :p hadde siste krampetrekning tidligere i uke jeg!
 
Ja :) Har siste krampetrekning i kveld med usunne kjeks. Bryr meg ikke om vekta i morgen :D
skulle ønske jeg kunne det og, men jeg har holdt på en stund og en uke uten vektnedgang er ikke aktuelt, pluss at jeg blogger om kampen mot kg, og alle venter på hvor mye har jeg gått ned denne uka, men på lørdager er det fri mat dag, :) spiser mye kvarg med frukt da :)
 
skulle ønske jeg kunne det og, men jeg har holdt på en stund og en uke uten vektnedgang er ikke aktuelt, pluss at jeg blogger om kampen mot kg, og alle venter på hvor mye har jeg gått ned denne uka, men på lørdager er det fri mat dag, :) spiser mye kvarg med frukt da :)
Jeg ser den. Jeg har allerede gått ned 1.5 kg siden påmelding, og har vært kjempeflink med kostholdet i sommer. Så jeg unner meg en fråtsedag i dag :)
 
I morgen registrerer vi bare startvekt ? Eller er det BMI og? Jeg fikk mensen i dag og hadde sjokolade i skapet... :s
 
Håper noen kan være lagleder forresten!
 
Håper noen kan være lagleder forresten!

Håper noen andre kan, hvis ikke kan sikkert jeg. liker bare ikke det med at det må gjøres mellom 19.00 og 21.00 på en fredag. Midt i legging av barn osv. og det er en dag en fort kan være borte på besøk. Hadde vært enklere å hatt hele kvelden på seg. fesk at det ska være inne før 24.00 men sån er nå ikke reglene :( så derfor håper jeg noen andre helst kan
 
Jeg kan ta det om ingen andre hadde veldig lyst :)
 
Håper noen andre kan, hvis ikke kan sikkert jeg. liker bare ikke det med at det må gjøres mellom 19.00 og 21.00 på en fredag. Midt i legging av barn osv. og det er en dag en fort kan være borte på besøk. Hadde vært enklere å hatt hele kvelden på seg. fesk at det ska være inne før 24.00 men sån er nå ikke reglene :( så derfor håper jeg noen andre helst kan

Krigleder må få litt tid på seg til å komme med resultater også vettu ;)
 
God morgen! Husk å veie dere i dag! ;)
 
Vekt levert her også. Står fortsatt bom fast på samme vekt som startvekt i svangerskapet. Tror kiloene har grodd fast :p må vel se litt mer nøye på kostholdet, nytta ikke å kutte ut pottis og sjokolade og begynne å bevege seg :p
 
God morgen vakre jenter :)

Ønsker dere alle en strålende helg og minner om at fristen for å registrere startvekt er i dag kl.19.00 :)
 
Back
Topp