Skravletråd for uke 10

Hvilken app bruker du? Vet Flo appen regner fra 1+1 feks, og det blir ikke rett iforhold til hvordan vi «normalt» regner :shy:

Ja, bruker Flo, men har endret i innstillingene slik at den regner fullførte uker (første uken er uke 0) :). Den kan vise fullførte og nåværende uker alt ettersom hva man vil
Antar at det blir riktig. Sammenlignet med terminkalkulatoren på BV og de viser nå likt antall uker
 
Ja, bruker Flo, men har endret i innstillingene slik at den regner fullførte uker (første uken er uke 0) :). Den kan vise fullførte og nåværende uker alt ettersom hva man vil
Antar at det blir riktig. Sammenlignet med terminkalkulatoren på BV og de viser nå likt antall uker
Jeg har flere, bare fordi det er morsomt å lese all tillegsinformasjonen som kommer
 
Ja, bruker Flo, men har endret i innstillingene slik at den regner fullførte uker (første uken er uke 0) :). Den kan vise fullførte og nåværende uker alt ettersom hva man vil
Antar at det blir riktig. Sammenlignet med terminkalkulatoren på BV og de viser nå likt antall uker
Ahh, okei! :)
 
Vet det sikkert er ALT for tidlig:bag:, men jeg har begynt å tenke på navn. Noen andre? Det med valg av navn er så viktig, det skal passe med søskens navn å vi må "kjenne" at det klinger riktig. :flower
Noen som vil komme med noen navneforslag de selv synes er enestående?:love7

Har ikke tenkt så mye, men vi har noen navn t il overs fra forrige gang som det nok blir :)
 
Har tenkt litt på navn. Vi hadde jo et par aktuelle fra forrige gang. Står mellom 2 navn hvis det blir gutt, hvis det blir jente blir det litt mer utfordrende :p (mannen er ikke enig i det navnet jeg helst ville hatt) :p :)
 
Morgen litt før kl. 6 i dag også visst :) Lillegutt sover ikke lengre selv om det er helg.. :p Men i dag var det ikke så vanskelig å våkne, fikk ikke sover mer uansett pga tett nese og hoste..
 
Morgen litt før kl. 6 i dag også visst :) Lillegutt sover ikke lengre selv om det er helg.. :p Men i dag var det ikke så vanskelig å våkne, fikk ikke sover mer uansett pga tett nese og hoste..
Åhh, tenk å få sove helt til 6! Her i huset er det morgen 04.30... :shifty: nytter ikke uansett hva vi gjør heller, prøvd å kutte ned på dagduppen (å kutte den helt er ikke aktuelt enda), prøvd å drøye legging på kvelden. Ingenting funker :meh:
 
Morgen litt før kl. 6 i dag også visst :) Lillegutt sover ikke lengre selv om det er helg.. :p Men i dag var det ikke så vanskelig å våkne, fikk ikke sover mer uansett pga tett nese og hoste..
Er opp og hopp kl 06 her å:) faktisk lettere nå som jeg klarer å sovne tidligere på kvelden:p
 
Åhh, tenk å få sove helt til 6! Her i huset er det morgen 04.30... :shifty: nytter ikke uansett hva vi gjør heller, prøvd å kutte ned på dagduppen (å kutte den helt er ikke aktuelt enda), prøvd å drøye legging på kvelden. Ingenting funker :meh:

Er slik i perioder her og, prøver seg på å stå opp alt mellom 3 og 4.30 til tider, men da må han legge seg igjen.. av og til føler jeg nesten han sover bedre og lengre når han har sovet ekstra godt på dagen og sovner litt tidlig på kvelden.. men aner ikke, det svinger veldig..
 
Er slik i perioder her og, prøver seg på å stå opp alt mellom 3 og 4.30 til tider, men da må han legge seg igjen.. av og til føler jeg nesten han sover bedre og lengre når han har sovet ekstra godt på dagen og sovner litt tidlig på kvelden.. men aner ikke, det svinger veldig..
Ja, de sier jo at søvn avler søvn, men hvis vi lar han beholde lengden på dagduppen, så er det ikke kveld før nærmere 9, og det er alt for sent når man skal opp dagen etterpå...
 
Ja, de sier jo at søvn avler søvn, men hvis vi lar han beholde lengden på dagduppen, så er det ikke kveld før nærmere 9, og det er alt for sent når man skal opp dagen etterpå...

Uff ja, det er sent med tanke på dagen etter ja..
hvor gammel er mini?
 
Ble 2 år i går :)

Ah :) Gratulerer med vel overstått da! :)

vår er 2 år og 5 mnd, sover fortsatt en god time på dagtid.. Kan ikke se at han skal klare å slutte med dagduppen med det første i allefall.
 
Ah :) Gratulerer med vel overstått da! :)

vår er 2 år og 5 mnd, sover fortsatt en god time på dagtid.. Kan ikke se at han skal klare å slutte med dagduppen med det første i allefall.
Vi har kuttet fra 2 timer til 1,5 nå, og i barnehagen sliter de med å vekke han etter 1,5 time, så det er helt tydelig at han trenger den duppen! Legger seg stort sett i 19-19.30 tiden, så føler ikke at vi kan endre så mye mer på soverutinene. .
 
Vi har kuttet fra 2 timer til 1,5 nå, og i barnehagen sliter de med å vekke han etter 1,5 time, så det er helt tydelig at han trenger den duppen! Legger seg stort sett i 19-19.30 tiden, så føler ikke at vi kan endre så mye mer på soverutinene. .

Akkurat likt som hos oss da! Vi kutta vel til ca 1,5 timer i høst, og til ca 1 time nå. (Ser at de fort vekker ham etter 1,5 time likevel da) han sover veldig tungt som regel :)
Hadde en periode her etter jul hvor han kunne sove fra 19 til 07-08 ca, men så ble han syk noen uker, og etter det har det vært tilbake til morgen i 5-6 tiden :p
 
Litt hardt om dagen. Gravid = omtrent konstant trøtt og sliten.. mannen har reist ut i nordsjøen og jeg er alene. Baby har begynt å rangle på nattestid, nekter å sove etter kl. 2. Hyler og skriker. Jeg kunne egentlig tenkt meg å grine med.

Dette er vel en grunn til vi egentlig ville ha 2-3 år i mellom barna:yuck: meeen skal vel komme oss igjennom dettelaughing6
 
Back
Topp