Skravletråd for uke 10

Noen her som har doppler? Hadde dere det forrige svangerskap? Og når lytte etterhjertelyd første gang?:happy:
Har doppler siden forrige svangerskap,husker ikke når jeg fant hjertelyden først. Men det var så koselig å høre hver kveld før man sovnet, og gleder meg veeeldig til å høre hjertelyden denne gangen også:D
 
Noen her som har doppler? Hadde dere det forrige svangerskap? Og når lytte etterhjertelyd første gang?:happy:
Har doppler siden forrige svangerskap,husker ikke når jeg fant hjertelyden først. Men det var så koselig å høre hver kveld før man sovnet, og gleder meg veeeldig til å høre hjertelyden denne gangen også:D
Jeg har, hadde ikke sist, men kjøpte etter at det gikk galt sånn at jeg skulle kunne være tryggere denne gangen. Jordmortjenesten her tilbyr seg også å hjelpe meg med deres doppler fra uke 8, da mener de at de skal klare å finne:)
 
Noen her som har doppler? Hadde dere det forrige svangerskap? Og når lytte etterhjertelyd første gang?:happy:
Har doppler siden forrige svangerskap,husker ikke når jeg fant hjertelyden først. Men det var så koselig å høre hver kveld før man sovnet, og gleder meg veeeldig til å høre hjertelyden denne gangen også:D
Japp.. var sånn jeg oppdaget begge ma-ene.
Fant lyd fra uke 11 sist. :)
 
Noen her som har doppler? Hadde dere det forrige svangerskap? Og når lytte etterhjertelyd første gang?:happy:
Har doppler siden forrige svangerskap,husker ikke når jeg fant hjertelyden først. Men det var så koselig å høre hver kveld før man sovnet, og gleder meg veeeldig til å høre hjertelyden denne gangen også:D
Vi hadde også doppler det siste svangerskapet og det hjalp meg i flere urolige stunder. Mente vi hørte fra uke 10-11. Gleder meg til å ta den fram igjen:)
 
Ja! Brukte doppler med begge og hørte fra uke 8 med begge to, kjempe herlig og betryggende. Nå må jeg kjøpe ny så håper jeg finner en som er like god som den siste.
 
Jeg har første skikkelige dag med ligamentsmerter i dag, så nå tror jeg symptomene vil komme på rekke og rad fra nå av.
Jeg greier ikke å være våken en hel dag lengre heller, er så trøtt!
Jeg håper bare smertene ikke er noe negativt, men husker dette fra forrige svangerskapene også. Er som om TR kommer, men det iler mer liksom. Er 4+3 i dag.
 
Jeg har første skikkelige dag med ligamentsmerter i dag, så nå tror jeg symptomene vil komme på rekke og rad fra nå av.
Jeg greier ikke å være våken en hel dag lengre heller, er så trøtt!
Jeg håper bare smertene ikke er noe negativt, men husker dette fra forrige svangerskapene også. Er som om TR kommer, men det iler mer liksom. Er 4+3 i dag.
Er 4+4 i dag og trøtt som en dupp.
Ligamentsmerter er helt normalt.
 
Dere som har doppler, hvilken en type har dere?
 
Lurer på om jeg skal kjøpe.. kan jo spare meg for noen ul-kroner :p Eller bare stresse meg mer:wtf:
Vel.. Jeg ville nok ikke kjøpt det om jeg visste hvor gode jordmødre jeg har her som kan følge meg opp i svangerskapet, men jeg har den nå
 
Vel.. Jeg ville nok ikke kjøpt det om jeg visste hvor gode jordmødre jeg har her som kan følge meg opp i svangerskapet, men jeg har den nå
Da avventer jeg og ser om se er villig til å berolige en stresset ivf'er;) Takk!
 
Haha, da er vi to! Redd for å glede meg over graviditeten!
Sånn det er her å. Men nr en var jeg mye dårligere allerede, og det stresser meg veldig! Skjønner ikke at jeg kan være gravid. Og at det skal gå helt frem til fødsel....hah! Det er jo nesten umulig i mitt hode:smiley-bounce022 Men vet du, vi skal få bebis november:excited001
 
Sånn det er her å. Men nr en var jeg mye dårligere allerede, og det stresser meg veldig! Skjønner ikke at jeg kan være gravid. Og at det skal gå helt frem til fødsel....hah! Det er jo nesten umulig i mitt hode:smiley-bounce022 Men vet du, vi skal få bebis november:excited001
Det synes jeg absolutt at vi skal!
 
Vet det sikkert er ALT for tidlig:bag:, men jeg har begynt å tenke på navn. Noen andre? Det med valg av navn er så viktig, det skal passe med søskens navn å vi må "kjenne" at det klinger riktig. :flower
Noen som vil komme med noen navneforslag de selv synes er enestående?:love7
 
Vet det sikkert er ALT for tidlig:bag:, men jeg har begynt å tenke på navn. Noen andre? Det med valg av navn er så viktig, det skal passe med søskens navn å vi må "kjenne" at det klinger riktig. :flower
Noen som vil komme med noen navneforslag de selv synes er enestående?:love7
Vi har bestemt navn om det er jente. Gutt står vi mellom noen oppkallinger fra familien. Deler ikke før vi får skjult forum siden det er lett gjenkjennelige navn :p
Synes det er helt ok å tenke på tidlig!
 
Vet det sikkert er ALT for tidlig:bag:, men jeg har begynt å tenke på navn. Noen andre? Det med valg av navn er så viktig, det skal passe med søskens navn å vi må "kjenne" at det klinger riktig. :flower
Noen som vil komme med noen navneforslag de selv synes er enestående?:love7
Hehe, her har jeg ei liste som jeg begynte på sist jeg var gravid (3 år siden) med navn jeg liker, som blir lengere og lengere. Men så er det jo det å bli enige med bf da.. :D:p
 
Vet det sikkert er ALT for tidlig:bag:, men jeg har begynt å tenke på navn. Noen andre? Det med valg av navn er så viktig, det skal passe med søskens navn å vi må "kjenne" at det klinger riktig. :flower
Noen som vil komme med noen navneforslag de selv synes er enestående?:love7
Har hatt to navn på lista mi lenge - de ble gitt til de siste englene mine..

Nå gjenstår Rakel og selma.. er det en gutt får han bli navnløs. :wacky:
 
Vet det sikkert er ALT for tidlig:bag:, men jeg har begynt å tenke på navn. Noen andre? Det med valg av navn er så viktig, det skal passe med søskens navn å vi må "kjenne" at det klinger riktig. :flower
Noen som vil komme med noen navneforslag de selv synes er enestående?:love7

Jeg har både gutte og jentenavn klare :) nr 1 er en jente, så guttenavnet er det hun ville ha hatt om hun ble gutt, og jentenavnet er alternativet til det hun endte opp med :)
 
Back
Topp