Skravletråd for uke 10

Vet det sikkert er ALT for tidlig:bag:, men jeg har begynt å tenke på navn. Noen andre? Det med valg av navn er så viktig, det skal passe med søskens navn å vi må "kjenne" at det klinger riktig. :flower
Noen som vil komme med noen navneforslag de selv synes er enestående?:love7
Jeg er også i tenkeboksen på navn. Syns det er innmari vanskelig når det skal klinge med søsknene. Tok meg i å sitte å ramse opp navnmuligheter i bilen på vei fra jobb idag :shy:
 
Finnes mange fine apper man kan søke i navnelister på.
Jeg vet ikke om det er på gratisversjonen, men jeg har graviditet++, og der kan man søke etter land der navnene blir brukt ofte, hvor de har "topplister" og alfabetisk visning
 
Jeg synes navn er ekstremt vanskelig denne gangen og mannen har allerede vært den som dro opp det temaet flere ganger allerede! Sist var det omtrent bare jeg som kom med forslag og endte med ett av de til slutt. Nå sitter vi å funderer begge to.
Tror jeg vil vente litt til før jeg kan komme med forslag, bli litt bedre kjent med baby først osv :)
 
Har vurdert å skaffe meg doppler, men samtidig vet jeg at jeg får komme inn til legen for en ekstra sjekk om jeg spør, så kanskje jeg dropper det denne gangen også :)
 
Noen andre med rare/slitsomme drømmer for tiden?
Her har jeg hadd «mareritt» hele uka omtrent, hvor blant annet kjæresten har dødd, jeg kjørte på en unge med traktor(o_O), jeg var utro mot kjæresten, osvosv. Og inatt drømte jeg at jeg begynte å blø og var sikker på at det var en sa :eek: Er jo mer sliten enn uthvilt når jeg våkner.. :yuck:
 
Noen andre med rare/slitsomme drømmer for tiden?
Her har jeg hadd «mareritt» hele uka omtrent, hvor blant annet kjæresten har dødd, jeg kjørte på en unge med traktor(o_O), jeg var utro mot kjæresten, osvosv. Og inatt drømte jeg at jeg begynte å blø og var sikker på at det var en sa :eek: Er jo mer sliten enn uthvilt når jeg våkner.. :yuck:
Har ikke hatt dette enda, men vet jeg hadde noen veldig realistiske "mareritt" i forrige svangerskap. For meg kom de litt lengre ut i svangerskapet da, men herregud samboer fikk gjennomgå enkelte dager for ting som hadde skjedd i drømmene mine :oops:
 
Har ikke hatt dette enda, men vet jeg hadde noen veldig realistiske "mareritt" i forrige svangerskap. For meg kom de litt lengre ut i svangerskapet da, men herregud samboer fikk gjennomgå enkelte dager for ting som hadde skjedd i drømmene mine :oops:
Ja, de kom senere sist svangerskap her også! Men Gud altså.. Også er de jo så sykt «ekte» da!! I mårrest tok det ei stund før jeg klarte å innse at «det var bare en drøm» og shit så glad jeg ble da :joyful::shy:
 
Noen andre med rare/slitsomme drømmer for tiden?
Her har jeg hadd «mareritt» hele uka omtrent, hvor blant annet kjæresten har dødd, jeg kjørte på en unge med traktor(o_O), jeg var utro mot kjæresten, osvosv. Og inatt drømte jeg at jeg begynte å blø og var sikker på at det var en sa :eek: Er jo mer sliten enn uthvilt når jeg våkner.. :yuck:
De gangene Jeg har hatt sånne drømmer har det vært noe galt :(
Så jeg er livredd for å få dem
 
Noen andre med rare/slitsomme drømmer for tiden?
Her har jeg hadd «mareritt» hele uka omtrent, hvor blant annet kjæresten har dødd, jeg kjørte på en unge med traktor(o_O), jeg var utro mot kjæresten, osvosv. Og inatt drømte jeg at jeg begynte å blø og var sikker på at det var en sa :eek: Er jo mer sliten enn uthvilt når jeg våkner.. :yuck:
Gar drømmer hver natt nå. Men ikke nødvendigvis skumle. Bare rare! Husker det fra forrige svangerskap også:)
 
  • Liker
Reactions: Cgn
Altså, hvordan regner dere uker?
Ser enkelte skriver at de er «ant uker»+0, men i appen min er det ikke mulig å være 0 dager, det går fra 1-7 og så tilbake på en igjen. Eks i morgen er jeg 5+7 og på søndag 6+1...

Eller, er 5+7 og 6+0 det samme? :facepalm::joyful:
 
Altså, hvordan regner dere uker?
Ser enkelte skriver at de er «ant uker»+0, men i appen min er det ikke mulig å være 0 dager, det går fra 1-7 og så tilbake på en igjen. Eks i morgen er jeg 5+7 og på søndag 6+1...

Eller, er 5+7 og 6+0 det samme? :facepalm::joyful:
Hei! Ja, 5+7 burde være det samme som 6+0:)
 
I dag fikk jeg en pakke i posten med tester haha! Liiitt sent ut da, men måtte selvsagt bare teste en.
Helt utrolig, jeg er gravid xD
 

Vedlegg

  • 20190308_125506.jpg
    20190308_125506.jpg
    20,5 KB · Visninger: 11
I dag fikk jeg en pakke i posten med tester haha! Liiitt sent ut da, men måtte selvsagt bare teste en.
Helt utrolig, jeg er gravid xD
Nå vet vi jo at du er gravid, men de testene der er søppel :p positiv og negativ i hytt og pine på samme urin da jeg ikke var gravid :eek:
 
Nå vet vi jo at du er gravid, men de testene der er søppel :p positiv og negativ i hytt og pine på samme urin da jeg ikke var gravid :eek:
Så bra jeg ikke trenger de lengre da! Jeg venter faktisk på enda en pakke.. :angelic:
Hadde jeg visst de ikke ville dukke opp før såpass sent så hadde jeg nok bestilt tidligere hehe! Men igjen, skulle jeg miste nå, så har jeg er godt lager til neste runde.
 
Altså, hvordan regner dere uker?
Ser enkelte skriver at de er «ant uker»+0, men i appen min er det ikke mulig å være 0 dager, det går fra 1-7 og så tilbake på en igjen. Eks i morgen er jeg 5+7 og på søndag 6+1...

Eller, er 5+7 og 6+0 det samme? :facepalm::joyful:
Hvilken app bruker du? Vet Flo appen regner fra 1+1 feks, og det blir ikke rett iforhold til hvordan vi «normalt» regner :shy:
 
Back
Topp