Vi trenger mange innlegg for å få skjult. Jeg er ganske hypp på det! Så skravle ivei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå sneeegler dagene seg avgårde her. .Trenger derfor tips til serier! Har sett på GoT, Lucifer, Orange is the New Black og en hel haug jeg ikke kan komme på nå rips taes imot med takk!
Handmaids tales glemte jeg, elsker den, de andre skal jeg ta å sjekke utHandmaids tail
Tell med a story
Manifest
Dårlig med rips på denne tida av åretHehe rips
Hehe lite rips nå jaDårlig med rips på denne tida av året
Vår tid är nu, bonusfamilien, best før er fine serier. Første er drama, de andre komedier
De skal ha en sensitivitet på 0.10 om det er den som har ukeindikator. Den uten ukeindikator er jeg litt usikker på. Frustrerende å måtte vente krysser fingrene for degFader asså! Kjøpte en CB digital i dag, mannen syns jeg skulle ta en «ordentlig» test og, ikke bare de babyplanstrimlene der står det ikke gravid... etter ni positive i helga.
Så nå har jeg plukket den fra hverandre og nesten rundet Google i jakten på svar(jada, vet man ikke skal plukke dem fra hverandre) i følge CB sin egen info, skal det ved negativt resultat kun vises en kontrollstrek. Her er det tydelig utslag på teststrek både lavsensitiv og høysensitiv strimmel... Haff..... håper bare testen er defekt eller at det ikke er sterke nok utslag enda, den krever jo høyere konsentrasjon enn de ikke-digitale....
snakk om å plage seg selv da! Mulig dette var en kjemisk bare.... men åssen skal jeg klare å vente et par dager før jeg tester på nytt da?!? At det går an å være så dust!
Bare den høysensitive, den lavsensitive trenger mye høyere HCGkonsentrasjon... men får bare vente å se nå....De skal ha en sensitivitet på 0.10 om det er den som har ukeindikator. Den uten ukeindikator er jeg litt usikker på. Frustrerende å måtte vente krysser fingrene for deg
Dårlig med rips på denne tida av året
Vår tid är nu, bonusfamilien, best før er fine serier. Første er drama, de andre komedier
Hehe lite rips nå ja
Best før er ganske artig minner en del om helt perfekt og neste sommer.
Hmm.. ripsvin? Er det godt?Eg har rips i frysaren
Plukka haugevis i sumar, og har laga sånn 10 liter ripsvin og har endå mykje igjen
Jeg lager rips gele, super godt, men må være rips som ikke er helt modne eller akkurat modneEg har rips i frysaren
Plukka haugevis i sumar, og har laga sånn 10 liter ripsvin og har endå mykje igjen
Jeg lager rips gele, super godt, men må være rips som ikke er helt modne eller akkurat modne
Hvor fikk du tak i bildet? SpennendeTenk at noe på størrelse med ett valmuefrø kan gjøre at man føler seg så uggen.
Og enda mer rart er det at man ser ut som om man er 5 mnd gravid på kvelden pga luft i magen.
Gruer meg en anelse til å dra på jobb i kveld, jobber nattevakt. Og litt nervøs for at noen kommer til å mistenke noe av de jeg jobber med
I ett gammelt "Babydrøm" blad jeg hadde liggende fra sist svangerskap . Dessverre ikke på markedet lengre. var så fint ett blad det derHvor fikk du tak i bildet? Spennende