Hahaha leste litt kjapt der Men det høres jo bra ut at eggene er så bra at de ble fryst i egne strå. Husker ikke, var det også 2-dagers? Regner med litt dårligere kvalitet på våre da, siden de ble fryst sammen. Veldig spennende at de kan prøve å utvikle det ene egget, det visste jeg ikke at de gjorde. Må fundere litt på det. Vanskelig å vite hva som er best, og man vet jo ikke om de overlever heller så klart..
Er igang å tester etter EL allerede før å øve meg
Godt å vite når man skal starte! Jeg ringer nok inn når jeg - forhåpentligvis - har identifisert EL. Da vet jeg jo ganske nøyaktig når mensen kommer. Håper på å få innsett i september, men vi får se om de har tid.
Hei! Jeg er i tilsvarende situasjon, skal snart i gang med mitt første fryseforsøk, med 2 embryo frosset i samme strå. Mine er 3-dagers. Jeg spurte legen om hva som skjer om man ikke vil sette inn 2 og begge overlever opptining da vi var inne til samtale, og hun sa at de da kan fryse det på nytt. Jeg har som deg lurt på om det at embryoene ble frosset i samme strå indikerte dårlige kvalitet, men hun sa at de var av topp kvalitet og at det bare var slik de gjorde det. Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor, men ble tross alt beroliget.