Skravletråd for oss Rikshospitalet/Ullevål jenter

Hvis dette er noe du har snakket med de eller legen om allerede så står jo det i journalen din, hvis det er første gang du skal ringe inn så får de ikke avtalt forsøk før du har fått mensen og de har noe å gå etter :) så det vil ikke påvirke planen.

OK, fjosh :) Godt å høre.
 
Ringte mensen i går. Starter med Synarela 04.04. Uttak uke 18 :hello2
Første IVF her. Vi hadde 4 runder med inseminasjon før jeg ble gravid siste gang 8 år siden.
Gleder meg sykt mye til å starte :love017
 
Hei!
Jeg lurer bare på hvor lenge måtte dere vente før dere fikk brev om første samtale.
Vi ble utredet privat og henvisning til RH ble sendt slutten av januar og til nå har vi ikke hørt mer om det.
Kan jeg ringe avdelingen og høre om de har mottatt henvisningen?

Har du sendt inn sånn egenerklæringsskjema og politiattest for dere begge? Har hørt at henvisningen ofte stopper opp fordi det ikke er lagt ved. Og da er det ikke sikkert man får beskjed om det - man bare hører ikke noe... Helt utrolig!
Men ja, ring for all del hvis du ikke har gjort det allerede! :happy:
 
Har du sendt inn sånn egenerklæringsskjema og politiattest for dere begge? Har hørt at henvisningen ofte stopper opp fordi det ikke er lagt ved. Og da er det ikke sikkert man får beskjed om det - man bare hører ikke noe... Helt utrolig!
Men ja, ring for all del hvis du ikke har gjort det allerede! :happy:

De er sendt. :) Jeg ringte dem for en uke siden og sykepleieren sa at henvisningen er pregodkjent og at brevet om første timen kommer om ikke så lenge. Så håper inderlig at det kommer snart. Er litt utålmodig, men skjønner at alt tar tid særlig nå med corona. Det blir første IVF for oss ettee å ha prøvd 4 år uten å lykkes såå vi er veldig spente. ☺️
 
Noen som vet om vet sprøyteopplæringen er på riksen eller Ullevål? Glemte å spørre når jeg satt opp time :happy:
 
Noen som vet om vet sprøyteopplæringen er på riksen eller Ullevål? Glemte å spørre når jeg satt opp time :happy:

Du får den rett etter kontrollen, så vil tro det er på riksen :)
 
Skal ikke på kontroll den dagen jeg har fått time, men da er det sikkert på riksen uansett :happy: takk for svar!

Åh, okei. Jeg har alltid fått det samme dag som kontrollen før sprøytestart nemlig :)
 
Så kjekt! :) Blir jo noen turer dit. Jeg skal ikke ha noe kontroll før oppstart. Kort protokoll så kanskje derfor.

Ja, jeg har bare hatt lang protokoll :) så det er nok det :)
 
De er sendt. :) Jeg ringte dem for en uke siden og sykepleieren sa at henvisningen er pregodkjent og at brevet om første timen kommer om ikke så lenge. Så håper inderlig at det kommer snart. Er litt utålmodig, men skjønner at alt tar tid særlig nå med corona. Det blir første IVF for oss ettee å ha prøvd 4 år uten å lykkes såå vi er veldig spente. ☺️

Det skjønner jeg veldig godt :Heartpink Håper du hører noe snart!!!
 
Da kom endelig mensen i helgen og jeg har nå snakket med sykepleier. Jeg må komme på kontroll i Oslo innen oppstart sprøyter :shifty:Men men, blir forsåvidt bra å få en god introduksjon og kunne stille spørsmål. Og jeg er i rute for uttak i uke 17 :happy: Skal ruste meg med dobbel munnbind og litervis av håndsprit på flyturen :hilarious:
 
Back
Topp