Jeg ruger og ruger det jeg kanYey!!! Gratulerer. Hvordan har det gått med innsett? Spennende å høre
Og tenker positive tanker, men er realist oppe i det hele.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ruger og ruger det jeg kanYey!!! Gratulerer. Hvordan har det gått med innsett? Spennende å høre
Håper for en BFP(Big Fat Positive)!!!Jeg ruger og ruger det jeg kan
Og tenker positive tanker, men er realist oppe i det hele.
Så spennende med kontroll Da er du nok rett før sprøytestart Jeg starta to dager etter kontrollen.Håper for en BFP(Big Fat Positive)!!!
I morgen skal jeg på kontroll. Kom ikke på jobb i dag pga svimmelhet og kvalme. Hode mitt er så tungt. Har ikke merket noe særlig bivirkning av Synarela. Dette begynte bare i går kveld, og ble verre etter jeg tok dosen i morges. Håper det går over snart.
Kjenner jeg blir litt bekymra over om henvisningen virkelig er sendt eller ei.. Flere som har blitt henvist etter meg og har fått svar etter bare 1-2 uker. I dag er det 4 uker siden henvisningen min ble sendt og jeg har ikke hørt noe ebda. Prøvde å ringe i dag, men dem har jo tydeligvis stengt tirsdag og fredag
Da skjønner jeg godt at du lurer! Jeg var i samme situasjon, så ringte gynekologen som henviste meg, og da viste det seg at utsendelsen derfra var blitt forsinket fordi de ventet på prøvesvar. Fra datoen det faktisk ble sendt derfra og til jeg fikk innkalling til forsamtale, tok det ganske akkurat to uker, og gynekologen min hadde gitt beskjed om at det var normal ventetid. Jeg så forøvrig brevet på Min journal en dag eller to før jeg mottok det i posten. Så synes absolutt du burde ringe Riksen eller evt. den som henviste deg, og høre hvordan det ligger an.
Takk for svar [emoji173]️ Da skal jeg ta en telefon i dag og håper jeg kan møte helgen med godt humør
Ja, så mye bedre å vite enn å gå og gruble. Hvordan gikk det, har du fått snakket med dem?
Åhh, så frustrerende og kjedeligRingte dem i dag og de hadde faktisk ikke mottatt noen henvisning - akkurat det jeg hadde på følelsen! Gynekologen hadde selvfølgelig stengt i dag så skal ringe hun på mandag, og da får dem få ut fingeren for å få sendt denne henvisningen. Er snakk om 4 uker bortkastet ventetid
Ringte dem i dag og de hadde faktisk ikke mottatt noen henvisning - akkurat det jeg hadde på følelsen! Gynekologen hadde selvfølgelig stengt i dag så skal ringe hun på mandag, og da får dem få ut fingeren for å få sendt denne henvisningen. Er snakk om 4 uker bortkastet ventetid
Åhh, så frustrerende og kjedelig
Det skjønner jeg, hadde følt det samme.Ja, veldig frustrerende... En måned ventetid føles bortkasta når jeg kunne stått i kø liksom
Uff, så surt [emoji853]Men nå har du gjort det du kan i dag i hvert fall. Håper det ordner seg på mandag!
Det skjønner jeg, hadde følt det samme.
Her brukte lokalsykehuset nesten tre uker på og sende søknaden, og halvannet år på å bli overbevist om å sende den...
Frustrerende å vente sånn... Håper de får ut fingeren snart.Håper virkelig det blir litt fortgang når jeg ringer! Hvis ikke så gir jeg opp. Vi måtte jo mase på prøvesvarene til mannen også, vi skulle få svar etter 2 uker, vi begynte å mase etter 2 uker, og enda tok det 1,5 uke før vi fikk prøvesvarene..
De er bare mennesker de også Så er fort gjort detSåpass ja! Skjønner ikke hva de holder på med jeg.. Men som mannen sier, gynekologen ringte jo opp etter arbeidstid med prøvesvarene og da spurte han om vi måtte gjøre noe mer mtp. henvisningen, men det trengte vi ikke. Så hun har garantert stresset med å få kommet seg hjem etter endt arbeidsdag også glemt å sende den inn dgen etter..
De er bare mennesker de også Så er fort gjort det
Skal snart ta blodprøva jeg, men vurderer å reise til Riksen for å ta den, og ikke til Sykehuset Innlandet. For da vet jeg at de kommer fram fortest mulig. Men ikke bestemt meg enda.
Bruker fem minutter til stasjon, 70 minutter med tog, og 20 minutter med trikk cirkaSelvfølgelig er de bare mennesker de også og ting kan skje, men at vi må mase på de flere ganger er unødvendig
Har du lang vei til Riksen? Hvis ikke så ville jeg nok reist inn dit selv. Du kan jo ta det som en liten oslotur i samme slengen