Skravletråd for oss Rikshospitalet/Ullevål jenter

Hei! Muligens noen har allerede nevnt dette, jeg skrolla litt bak i samtalene men finner ikke at noen har snakket om det. Har sykepleier telefonen fjernet callback? Npr jeg ringer np så sier de bare "my trafikk, hold linje eller skriv i helsenorge" men ingen tilbud om å ringe tilbake senere...?
 
De har hatt mye trøbbel med telefonen i det siste, så kanskje derfor?
 
Ja, ser på appen at det var noe issues fra midt i oktober. Men blir jo litt syyykt hvis de fjerner callback, man få jo ikke stille noe oppfølgings sprms på helsenorge eller "krangle seg " til noe :D
Keg stilte mange rare pørsmål på helsenorge (ang medisiner, symptomer og annet som egentlig ikke skal snakkes om på helsenroge) men da ringte sykepleier meg tilbake relativt raskt.
 
Jeg har også brukt helsenorge til spørsmål o.l. da det har vært helt umulig å få tak i de på tlf.
 
Hei! Muligens noen har allerede nevnt dette, jeg skrolla litt bak i samtalene men finner ikke at noen har snakket om det. Har sykepleier telefonen fjernet callback? Npr jeg ringer np så sier de bare "my trafikk, hold linje eller skriv i helsenorge" men ingen tilbud om å ringe tilbake senere...?
Jeg ringte for halvannen uke siden og holdt linja i kanskje ti minutter, og da kom jeg gjennom på telefon. Så hvis man er tålmodig/har mulighet til det så er jo det også et alternativ da. Men tenker selv at helsenorge er like greit om det ikke er noe som må avklares på dagen, har alltid syntes det var så stressende å vokte telefonen intenst i dagvis i vente på at de ringer.
 
Jeg synes standarden de siste månedene har vært fire-fem dager før jeg svar jeg. Melding sendt i helga = svar torsdag eller fredag.
Ja nei rart. Jeg var sjokkert at jeg fikk svar et par time senere to ganger jeg sendte. Men sendte nå på tirsdag der jeg trenger satt opp et kontroll og da tar det nå flere dager....
 
Hei! Lurer på slimhinne tykkelsen ved fryseforsøk. Var på kontroll i dag, dag10 progynova og den var 6,9. Forsøket ble avbrutt da jeg har betennelse i magen, så legen så ingenting om hvorvidt det e for tynt eller ikke siden det e avbrutt uansett. Lurer bare på om de må øke dose ved neste fryseforsøk.
 
Noen som vet hvor lang ventetid det er på Riksen nå med uttak?
Det kan jo være annerledes nå noen måneder senere, men jeg fikk tilbake mensen i august etter MA og meldte inn da - ble satt på medisinoppstart i oktober og uttak i november. Så gikk ca tre måneder fra mens til uttak.
 
Det kan jo være annerledes nå noen måneder senere, men jeg fikk tilbake mensen i august etter MA og meldte inn da - ble satt på medisinoppstart i oktober og uttak i november. Så gikk ca tre måneder fra mens til uttak.
Ja, jeg synes jeg har lest at folk får uttak i uke 6-7 nå. Akkurat gjennom en kjemisk, og så lei av å måtte vente så lenge…
 
Back
Topp